ΕΛΛAΔΑ

«Λουκέτο» σε αεροπορική εγκλώβισε εκατοντάδες τουρίστες σε Κρήτη-Ζάκυνθο

«Λουκέτο» σε αεροπορική εγκλώβισε εκατοντάδες τουρίστες σε Κρήτη-Ζάκυνθο - Κεντρική Εικόνα

Αίτηση πτώχευσης αναμένεται να υποβάλει σήμερα Τρίτη η αεροπορική εταιρεία Primera Air, με αποτέλεσμα εκατοντάδες τουρίστες να «εγκλωβιστούν» στην Κρήτη και τη Ζάκυνθο.

Το «κανόνι» της εταιρείας έγινε γνωστό αργά το απόγευμα της Δευτέρας με αποτέλεσμα περίπου 400 τουρίστες, οι οποίοι επρόκειτο ν’ αναχωρήσουν από τα Χανιά με πτήσεις της Primera Air, να βρίσκονται καθηλωμένοι στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» και να αναζητείται λύση για τον τρόπο μεταφοράς τους στις πατρίδες τους.

Επίσης, την ώρα που ανακοινώθηκε η πτώχευση, 400 τουρίστες ταξίδευαν προς τα Χανιά με αεροσκάφη της Primera Air, τα οποία προσγειώθηκαν στο «Δασκαλογιάννης».

Ανάλογο πρόβλημα με επισκέπτες υπό αναχώρηση υπάρχει και στη Ζάκυνθο.

Πρόκειται για εταιρεία του ομίλου Primera Group, που διαθέτει Tour Operator σε Σουηδία(Solresor), Νορβηγία (Solia resor), Δανία (Bravo Tours) και Φινλανδία (Lomamatkat).

Image result for primera air

Η εταιρεία κάθε χρόνο, μεταφέρει επιβάτες σε αρκετούς ελληνικούς προορισμούς, όπως Κρήτη, Ρόδο, Πελοπόννησο, Κω, Ζάκυνθο και Αθήνα.

Σε μήνυμά του προς τους εργαζόμενους – συναδέλφους του, ο Διευθυντής Πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας κάνει λόγο για «μαύρη μέρα» και αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «μόλις πληροφορηθήκαμε ότι τόσο η Primera Air Nordic όσο και η Primera Air Scandinavia θα υποβάλλουν αίτηση πτώχευσης αύριο, 2 Οκτωβρίου 2018». Στο ίδιο e-mail ο Διευθυντής Πτήσεων κάνει σύντομη αναφορά στους λόγους που οδήγησαν στην πτώχευση.

Σε ανακοίνωσή της, στην ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία αναφέρει τα εξής:

«Αγαπητοί επιβάτες

Οι αεροπορικές εταιρείες Primera Air και οι κώδικες IATA PF και 6F έχουν ανασταλεί από σήμερα, 2 Οκτωβρίου 2018. Εκ μέρους της ομάδας της Primera Air, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας. Σε αυτή τη θλιβερή μέρα, λέμε αντίο σε όλους εσάς. Επισκεφθείτε το primeraair.com για περαιτέρω ενημερώσεις τις επόμενες μέρες. Οι επιβάτες τουριστικών εταιρειών σας προτείνουν να απευθυνθείτε στους Tour Operators και τους πράκτορες για περισσότερες πληροφορίες και ενέργειες. Καταλαβαίνετε ότι οι συνήθεις επιλογές για επαφές (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου) δεν μπορούν πλέον να προσφερθούν».