ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

«Κολλημένος» ο τζίρος των 35 καταστημάτων H&M στην Ελλάδα

«Κολλημένος» ο τζίρος των 35 καταστημάτων H&M στην Ελλάδα - Κεντρική Εικόνα

Στα περσινά επίπεδα κινήθηκαν περίπου οι πωλήσεις που εμφάνισε στο εννεάμηνο (Δεκέμβριος 2017 - Αύγουστος 2018) η H&M στην Ελλάδα. Η σουηδική εταιρεία ένδυσης, η οποία διατηρεί δίκτυο 35 καταστημάτων, όσα και στα τέλη του 2017, εμφάνισε οριακή αύξηση 2% στις πωλήσεις στο εννεάμηνο, αν και στο τρίτο τρίμηνο ο τζίρος της υποχώρησε κατά 2% σε τοπικό νόμισμα (ή αύξηση 5% σε σουηδικές κορώνες).

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο σουηδικός όμιλος οι πωλήσεις της στο εννεάμηνο, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, διαμορφώθηκαν στα 1,546 δισ σουηδικές κορώνες ή 150 εκατ. ευρώ, ενώ στο γ` τρίμηνο της οικονομικής χρήσης 2017/2018 (1 Ιουνίου έως 31 Αυγούστου 2018) η αλυσίδα εμφάνισε πωλήσεις 552 εκατ. σουηδικές κορόνες ή 53,56 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.

Η H&M, διατηρεί δίκτυο 35 σημείων σε Ελλάδα και Κύπρο, όπως και στο κλείσιμο του 2017, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο όπως και στην Ελλάδα εστιάζει στις online πωλήσεις (σ.σ. λειτουργεί e-shops σε 47 χώρες) οι οποίες αναπτύχθηκαν το εξεταζόμενο διάστημα με ρυθμό 32%. Επειδή οι πωλήσεις του ελληνικού e-shop "πέφτουν" στη μητρική, παραμένει άγνωστο ποιες είναι αυτές, κατά πόσο έχουν αναπτυχθεί.

Συνολικά οι πωλήσεις του ομίλου H&M συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ενισχύθηκαν κατά 3% στο εννεάμηνο και διαμορφώθηκαν σε 178,817 δις. σουηδικές κορώνες ή 17,4 δις. ευρώ. Σε τοπικά νομίσματα, οι πωλήσεις εμφάνισαν οριακή αύξηση 1%.