ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σκλαβενίτης: Το «κρυφό χαρτί» με τους παιδότοπους και τους χώρους εστίασης

Η γιγάντωση της Σκλαβενίτης και το σχέδιο «ωρίμανσης» των καταστημάτων της - Κεντρική Εικόνα

Οι διοικούντες τον Σκλαβενίτη, από ότι φαίνεται, δεν εφησυχάζουν παρότι σε πρώτη φάση όλα δείχνουν ότι έχουν κερδίσει την μάχη του ανταγωνισμού στο κλάδο των σούπερ μάρκετ.

Σε κάθε περίπτωση, σκοπεύουν να τηρήσουν ευλαβικά το σχέδιο ανάπτυξης που έχουν χαράξει και να μην παρεκκλίνουν σπιθαμή από τους στόχους.

Στο πλαίσιο αυτό, δρομολογείται η ανακαίνιση των υπολοίπων 120 καταστημάτων του Μαρινόπουλου ώστε να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2019 ενώ σχεδιάζεται η ενίσχυση των υπερμάρκετ με επιπλέον υπηρεσίες, όπως με τη δημιουργία χώρων εστίασης και παιδότοπων που θα λειτουργήσουν ως πόλος έλξης των καταναλωτών.

Ήδη, οι παιδότοποι που έχουν δημιουργεί σε περίπου 25 σημεία του δικτύου, μια ιδέα που είχε ο Σπύρος Σκλαβενίτης, πατέρας του Γεράσιμου και της Μαρίας Σκλαβενίτη που σήμερα ηγούνται της αλυσίδας έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση αρκετών οικογενειών.

Ιδιαίτερη έμφαση θα συνεχίσει να δίδεται και στις τιμές που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της επιχείρησης.

Η διοίκηση παρακολουθεί με ιδιαίτερη προσοχή τις κινήσεις του ανταγωνισμού (π.χ. κάθοδος Μασούτη στην Αττική, επαναδραστηριοποίηση Spar, κα.) και δηλώνει έτοιμη να απαντήσει ανάλογα, αφού θέλει να βρίσκεται πάντοτε ένα βήμα μπροστά από τους υπόλοιπους λιανέμπορους, ειδικά στους ταχυκίνητους κωδικούς.

Όσον αφορά στα σενάρια εξαγορών από ξένους ομίλους που βλέπουν κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας, πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν αγγίζουν την οικογένεια καθώς δεν ενδιαφέρεται να πουλήσει. Είναι ωστόσο βέβαιο ότι τα επόμενα χρόνια καθώς θα μεγαλώνει η κερδοφορία και ο τζίρος της επιχείρησης θα δεχθεί αρκετές προτάσεις…