ΕΛΛAΔΑ

Ποιοι ήξεραν τα κόλπα με τα POS της Louis Vuitton στην Μύκονο

Ποιοι ήξεραν τα κόλπα με τα POS της Louis Vuitton στην Μύκονο - Κεντρική Εικόνα

Η υπόθεση που αποδεικνύει, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, ότι η διάσημη φίρμα Louis Vuitton κλέβει με τον πλέον σίγουρο τρόπο το ελληνικό κράτος φέρνει τριγμούς στα στελέχη της πολυεθνικής στην Ελλάδα. Οι άνδρες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων χθες στην Μύκονο στο πλαίσιο της επιχείρησης Τρίαινα κατάσχεσαν 3 POS της εταιρίας (δύο στη Χώρα και ένα στο Nammos Mall) που ήταν συνδεδεμένα όχι με ελληνικούς τραπεζικούς λογαριασμούς αλλά με ελβετικούς λογαριασμούς. Δηλαδή τα χρήματα από τις πωλήσεις των ειδών πολυτελείας του διάσημου οίκου εξαφανιζόντουσαν στην μακρινή οσο και ασφαλή Ελβετία. Επιπρόσθετα αποκαλύφθηκε ότι τα 2 καταστήματα της Μυκόνου απασχολούν Ισπανούς εργαζόμενους οι οποιοι ειναι ασφαλισμένοι στο ισπανικό ΙΚΑ, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί βεβαιωμένη παράβαση. 

Όσοι ακολουθούν αυτήν την πρακτική ουσιαστικά διαθέτουν ένα «ελληνικό» και ένα «ξένο» POS και για τις εισπράξεις που κάνουν μέσω του δεύτερου δεν εκδίδουν αποδείξεις, αφού δεν υπάρχει τρόπος να ληφθούν τα στοιχεία των χρεώσεων από την ελληνική φορολογική διοίκηση. Σημειώνεται ότι ακόμη και η κατοχή και χρήση ξένου POS είναι παράνομη λόγω της νομοθεσίας για τους κεφαλαιακούς ελέγχους.

Το πρόσωπο που εμφανίζεται ως General Manager για τη λεκάνη της Μεσογείου της Louis Vuitton με έδρα την Μαδρίτη είναι ο Marc Sjostedt. Εργάζεται στον όμιλο από το 2008 και μιλάει 6 γλώσσες. «Είναι βέβαιο ότι είχε στήσει την δουλειά με τα POS»  λένε πηγές με γνώση της υπόθεσης που επικαλείται το mononews.gr.

Ένας απο τους ανθρώπους που εκπροσωπούν τον οίκο από το 2008 εως σήμερα είναι η επικεφαλής του PR της LV  Aρετή Ντάρμα. Θεωρείται (χωρίς φυσικά να της επιρρίπτουν ευθύνες) οτι γνώριζε τις φορολογικές παρανομίες της εταιρίας που εκπροσωπεί. Η επισήμανση αυτή γίνεται καθώς η PR manager, ειδικά σε τέτοιες εταιρίες, πρέπει να είναι πάντα έτοιμη να αντιμετωπίσει τις χειρότερες «κρίσεις», όπως για παράδειγμα η τωρινή. Κρατώντας πάντα την θέση της στην Louis Vuitton, η Αρετή το 2015, σύμφωνα με το Linkedin, δημιούργησε την εταιρία A.D Communications και ξεκίνησε ετήσιες συνεργασίες με μεγάλους πελάτες, όπως η Callista Crafts, η Ileana Makri, οι MiRo, το Fashion Workshop by Vicky Kagia, το Bill & Coo Mykonos και άλλοι.