ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Zημιά-μαμούθ στην... άμμο της ερήμου για την Ελλάκτωρ

Ελλάκτωρ: Ζημιές 31 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο - Κεντρική Εικόνα

Το ύψος- μαμούθ των ζημιογόνων δραστηριοτήτων του ομίλου Ελλάκτωρ στην Μέση Ανατολή, λίγες μέρες πριν  την κρίσιμη γενική συνέλευση των μετόχων στις 29 Ιουνίου και την αγωνιώδη προσπάθεια της διοίκησης να βρεθούν οι πόροι που θα περιορίσουν τον τεράστιο δανεισμό, αποκαλύπτει το σχέδιο αναδιάρθρωσης που παρουσίασαν την προηγούμενη εβδομάδα οι κύριοι Λεωνίδας Μπόμπολας και Δημήτρης Κούτρας. Την ώρα που τα δύο αντιμαχόμενα στρατόπεδα (από την άλλη είναι οι κύριοι Αναστάσιος και Δημήτρης Καλλιτσάντσης, οι οποίοι έχουν προτείνει νέο ΔΣ), επιχειρούν να κερδίσουν τους μετόχους, παρουσιάζοντας τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις και την στρατηγική της επόμενης μέρας, τα στοιχεία αποδεικνύουν τις βαθιές πληγές του έχει ανοίξει η εταιρεία στο εξωτερικό, τομέας που μέχρι το 2016, υπεύθυνος ήταν ο κ. Δημήτρης Καλλιτσάντσης.

Τα έργα της Μέσης Ανατολής εμφανίζονται άλλωστε η θρυαλλίδα της διοικητικής ρήξης μεταξύ των μετόχων, η οποία ξεκίνησε με την παραίτηση του κ. Καλλιτσάντση από τον τομέα ευθύνης του προ διετίας και κορυφώθηκε στην περσινή γενική συνέλευση των μετόχων όπου για πρώτη φορά δημοσιοποιήθηκε η μεγάλη απόσταση που χωρίζει την μία από την άλλη πλευρά.

Όπως αναφέρεται στην παρουσίαση προς τους μετόχους, ο κλάδος της κατασκευής αντιμετωπίζει μεγάλες δυσκολίες καθώς καλείται να καλύψει ζημιές στην Μέση Ανατολή ύψους άνω από 235 εκατ. ευρώ. Ένα δυσθεώρητο νούμερο που εξηγεί τα μεγάλα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η Ελλάκτωρ και τα οποία έχουν παραδεχτεί και οι αφοί Καλλιτσάντση, υποστηρίζοντας ότι «η εταιρεία έχει αρχίσει να τρώει τις σάρκες της για να εξασφαλίσει μετρητά…».

Οι ζημιές μάλιστα σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ομίλου κ. Κούτρα είναι πολύ μεγαλύτερες και αγγίζουν τα 300 εκατ. ευρώ αν υπολογιστούν και τα προβλήματα που ανέκυψαν τα προηγούμενα χρόνια και στην περιοχή των Βαλκανίων. Στην παρουσίαση αναφέρεται ότι έχει επιτευχθεί περιορισμός του ελλείμματος και ότι τα έργα στην Μέση Ανατολή (μετρό στο Κατάρ, συντήρηση αεροδρομίου) θα έχουν ολοκληρωθεί ως τα τέλη του έτους.
 
Πηγή newmoney.gr