ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Nέο είδος καταστήματος προωθεί γνωστή αλυσίδα σουπερμάρκετ

Τα σούπερ μάρκετ στρέφονται στους τριαντάρηδες - Ανανέωση με Apps και νέο design - Κεντρική Εικόνα

Έναν νέο τύπο καταστήματος ετοιμάζεται να λανσάρει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών στο επίπεδο της γειτονιάς, σύμφωνα με πληροφορίες του mononews.gr

Η My Market εδώ και μήνες προετοιμάζεται για τη δημιουργία ενός νέου concept καταστήματος. Τα νέα αυτά καταστήματα θα είναι μικρά σε έκταση (όχι πάνω από 350 τετραγωνικά μέτρα), με περιορισμένη γκάμα προϊόντων που θα επικεντρώνονται κυρίως στα προϊόντα αυτοεξυπηρέτησης, με τμήματα που θα φιλοξενούν τυποποιημένα προϊόντα, με τη λογική “food to go”, με έμφαση στις γρήγορες αγορές και με λιγότερο προσωπικό.

Με τον τρόπο αυτό, η My Market θα προσφέρει έναν νέο κοντινό προορισμό στους καταναλωτές που επιθυμούν να κάνουν γρήγορες αγορές, εξασφαλίζοντας παράλληλα σε μέσα επίπεδα οικονομίες κλίμακος. Πρόκειται για μία αγορά που προσομοιάζει με το παλιό “μπακάλικο της γειτονιάς” και τα γνωστά convenience stores που υπάρχουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ. Μάλιστα, σε αντίθεση με άλλες αλυσίδες, τα καταστήματα θα είναι ιδιόκτητα και δεν θα αναπτυχθούν με την μέθοδο του franchise.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, θα υπάρξει ένα πιλοτικό κατάστημα που θα εισαγάγει αυτό το νέο concept σούπερ μάρκετ, το οποίο η διοίκηση της εταιρείας θα παρακολουθεί για περίπου ένα οκτάμηνο, προβαίνοντας στις όποιες αναγκαίες βελτιώσεις, βάσει των επιδόσεών του, ώστε να μεγιστοποιήσει την απόδοσή του. Εφόσον το μοντέλο αποδειχθεί επιτυχές πριν τη συμπλήρωση οκτώ μηνών, θα ξεκινήσει νωρίτερα ο σχεδιασμός ενός δικτύου ανάλογων καταστημάτων.

Όσο για το όνομα των καταστημάτων αυτών, θα είναι Easy My Market, και τα επίσημα… “βαφτίσια” αναμένεται να γίνουν στο εγγύς μέλλον.

Εικόνα από ένα κατάστημα My Market