ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

H στρατηγική «ανάπτυξης» που υιοθετεί το Πλαίσιο

Το Πλαίσιο σε διεθνή διαγωνισμό στη... Θεσσαλία - Κεντρική Εικόνα

Την εκτίμησή της ότι η εταιρεία μπορεί να παρακολουθήσει από κοντά τις μεγάλες αλλαγές που συμβαίνουν στον κλάδο και είναι σε θέση να εκμεταλλευθεί την νέα κατάσταση που διαμορφώνεται στην οικονομία εξέφρασε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο Κώστας Γεράρδος κατά τη χθεσινή τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εισηγμένης.

«Σε μια αγορά που συνεχώς αλλάζει, εμείς παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και μπορούμε να προσαρμοζόμαστε με ευκολία. Είναι βέβαιο πως οι συνθήκες στον κλάδο μας θα αλλάξουν δραστικά, ωστόσο εμείς είμαστε σε θέση να δράσουμε την κατάλληλη στιγμή: ούτε πολύ ενωρίς, αλλά ούτε και πολύ αργά. Όποτε πρέπει» σημείωσε ο κ. Γεράρδος, συμπληρώνοντας:

«Κατά την περίοδο 2009-2016 ακολουθούσαμε μια στρατηγική ενεργούς άμυνας, δηλαδή γεμάτα ταμεία, κερδοφόρα αποτελέσματα και αν ήταν δυνατόν, διευρυμένα μερίδια αγοράς. Τα καταφέραμε παντού. Όμως κατά τη τελευταία διετία υπάρχουν μηνύματα ότι θα υπάρξει σταθερότητα στην οικονομία, οπότε αντικαταστήσαμε τη στρατηγική ενεργούς άμυνας σε στρατηγική ανάπτυξης. Για το λόγο αυτό θα επενδύσουμε δέκα εκατομμύρια ευρώ μέσα στην επόμενη διετία» (χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει το επενδυτικό πλάνο).

Η χθεσινή γενική συνέλευση αποφάσισε μεταξύ άλλων τη διανομή μερίσματος ύψους 0,07 ευρώ ανά μετοχή (η καταβολή προγραμματίζεται για την 5η Ιουνίου του 2018), καθώς και την διεύρυνση του σκοπού της εταιρείας με την προσθήκη εκπαιδευτικών και επιστημονικών υπηρεσιών που σχετίζονται με τα προϊόντα του Ομίλου:

«Το Πλαίσιο απευθύνεται σήμερα σε αρκετά επί μέρους κοινά και σε κάθε ένα από αυτά θα πρέπει να του δείχνουμε τις διαμορφούμενες τάσεις των νέων εποχών. Θέλουμε να στήσουμε ένα είδος εκπαιδευτικού κέντρου για το σκοπό αυτό» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Τέλος, απαντώντας σε ερωτήσεις μετόχων, ο πρόεδρος και αντιπρόεδρος της εισηγμένης κ.κ. Γιώργος και Κώστας Γεράρδος, μεταξύ άλλων σημείωσαν:

• Η κίνηση της εταιρείας Public για τη δημιουργία market place ακούγεται σωστή και αποτελεί τάση που θα τη δούμε στο μέλλον. Υπάρχει όμως ζήτημα σύνθεσης των λειτουργιών. Θα πρέπει να παραδίδεις έγκαιρα στον πελάτη, εμπορεύματα που ήδη θα διαθέτουν οι προμηθευτές σου και αυτά στις τιμές που έχουν δεσμευτεί. Χρειάζονται συνεπείς προμηθευτές με πολύ καλά logistics ο καθένας από αυτούς και με επίσης πολύ απαιτητικά logistics από την πλευρά της market place. Εμείς εξετάσαμε το συγκεκριμένο θέμα κατά το παρελθόν και κρίναμε ότι δεν υπάρχουν ακόμη οι κατάλληλες συνθήκες στην Ελλάδα.

• Μεταξύ των στόχων περιλαμβάνεται και το πώς η εταιρεία θα αγοράζει περισσότερα προϊόντα από Έλληνες προμηθευτές, ή το πώς θα μειωθεί το κόστος συσκευασίας.

• Παρά το γεγονός ότι έχει ψηφιστεί πρόγραμμα δυνατότητας αγοράς ιδίων μετοχών, αυτό δεν έχει εφαρμοστεί μέχρι τώρα.

• Δεν υπάρχει σκέψη για έκδοση ομολογιακού δανείου, καθώς η εταιρεία δεν το χρειάζεται, λόγω της ισχυρής ρευστότητάς της.