ΠΡΟΣΩΠΑ

Στ. Παπαστεργίου: Ο τραπεζικός από τον Πτελεό που έκανε «χρυσό» το λάδι

Στ. Παπαστεργίου: Ο τραπεζικός από τον Πτελεό που έκανε «χρυσό» το λάδι - Κεντρική Εικόνα

Ο Στέφανος Παπαστεργίου το 2013 μεσούσης της κρίσης που έπληξε τον τραπεζικό χώρο, έκανε εντυπωσιακή «στροφή» στην επαγγελματική καριέρα του. Αν και είχε φτάσει να ασκεί καθήκοντα υποδιευθυντή στην τράπεζα που εργαζόταν, μόλις εκείνη έκλεισε, αποφάσισε να ασχοληθεί αποκλειστικά με τις ελιές και το λάδι. Ίδρυσε την εταιρεία «Αιώνες» και πλέον εξάγει τα προϊόντα του σε Ευρώπη και Αμερική.

Ο 39χρονος επιχειρηματίας με καταγωγή από τον Πτελεό, την τελευταία πενταετία επέστρεψε και δραστηριοποιείται στον τόπο που μεγάλωσε. Εκεί έστησε την οικογενειακή επιχείρηση, μαζί με την αδερφή του Κωνσταντίνα και τον πατέρα του και πρώην δήμαρχο Πτελεού Πανταζή Παπαστεργίου.

Στα νιάτα του, πάντως, βρέθηκε για τέσσερα χρόνια στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου σπούδασε διεθνές εμπόριο και διοίκηση επιχειρήσεων. Κάτι που αποδείχθηκε πολύτιμο εφόδιο στη συνέχεια, αφού αποφάσισε εξ αρχής να στραφεί στις εξαγωγές.

Τα προϊόντα του βρίσκονται στις προθήκες καταστημάτων delicatessen σε Αγγλία, Γερμανία, Ελβετία και Γαλλία, ενώ πρόσφατα στον κατάλογο προστέθηκαν και οι ΗΠΑ, με το λάδι Πτελεού να… ταξιδεύει στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού.


Ο Στέφανος Παπαστεργίου ελάχιστα 24ωρα μετά τη νέα διάκριση των «Αιώνων» στον 3ο διεθνή διαγωνισμό «Κότινος», μίλησε για το μυστικό της επιτυχίας της ελαιουργικής εταιρείας που ηγείται: «Πάνω απ’ όλα θέλουμε να δείχνουμε ότι τα προϊόντα μας φτιάχνονται παραδοσιακά. Με τις μεθόδους που ακολουθούσαν παλιά οι παππούδες μας και μέσα από τους αιώνες κρατάμε σταθερές τις ίδιες αξίες. Εξ ου και η επωνυμία «Αιώνες». Έπειτα είναι η αγάπη για τη φύση και την ελληνική γη, ενώ εξυπηρετούμε τον πελάτη, σαν να είναι οικογένειά μας, ακολουθώντας πιστά το όραμα του πατέρα μας».

Βέβαια, πίσω από το… success story που έχει στήσει ο επιτυχημένος επιχειρηματίας, ο οποίος έχει βραβευθεί μέχρι και στην Αγγλία για το λάδι αγριελιάς που παράγει και θεωρείται super food, υπάρχει σωστός προγραμματισμός και αρκετή προσωπική εργασία: «Είναι δύσκολο να ξεκινήσεις με μικρό κεφάλαιο μία τέτοια δουλειά. Έγιναν βέβαια και λάθη, αλλά πλέον όλος ο τζίρος μας είναι στο εξωτερικό. Το πιο δύσκολο για μια ελληνική επιχείρηση είναι να σε εμπιστευτούν οι ξένοι. Αυτό επιτυγχάνεται με μεγάλη υπομονή, σταθερή ποιότητα και καλές κινήσεις πώλησης».

.