ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Lidl Hellas: Πού αρχίζει... κατεδάφιση και ξαναχτίσιμο καταστημάτων της - Το νέο σχέδιο «μετακόμισης»

Σε δράσεις που συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος προχωρά η Lidl Ελλάς - Κεντρική Εικόνα

Η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl έχει θέσει σε πλήρη εξέλιξη το σχέδιό της με στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά.

Όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρείας, τη νέα χρονιά αναμένεται να επενδυθούν πάνω από 80 εκατ. ευρώ για την επέκταση και την αναβάθμιση του δικτύου των καταστημάτων της. Ειδικότερα, σχεδιάζεται η λειτουργία δυο νέων σημείων σε Θεσσαλονίκη και Λάρισα ενώ δρομολογούνται ολικές ανακαινίσεις, οι οποίες θα περιλαμβάνουν κατεδαφίσεις και χτίσιμο από την αρχή κάποιων καταστημάτων, μεταξύ των οποίων σε Κεφαλονιά, Βέροια και Θεσσαλονίκη καθώς και μετακομίσεις καταστημάτων σε κεντρικότερα σημεία των πόλεων.

Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, οι μετακομίσεις στοχεύουν στο να έρθουν τα καταστήματα πιο κοντά στους καταναλωτές, καθιστώντας ευκολότερη την πρόσβασή τους σε αυτά.

Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Επικεφαλης Lidl Ελλάδος

Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Επικεφαλης Lidl Ελλάδος

Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί και στη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. Προς αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία σκοπεύει να εγκαταστήσει νέα ταμεία αφής, τα οποία αναμένεται να μειώσουν δραστικά το χρόνο αναμονής στο ταμείο και ταυτόχρονα θα διευκολύνουν την καθημερινότητα του ταμία.

«Οι συναλλαγές πλέον, μπορούν να γίνονται πιο γρήγορα αφού η έκδοση παραστατικών πραγματοποιείται με μεγαλύτερη ταχύτητα, μειώνοντας έτσι τους χρόνους αναμονής και παρέχοντας σημαντική βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πελατών», επισημαίνουν χαρακτηριστικά τα στελέχη της.  Η συγκεκριμένη επένδυση θα ξεπεράσει τα 4,5 εκατ. Ευρώ.

Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία δεν προτίθεται να επενδύσει ακόμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς θεωρεί πως τη δεδομένη στιγμή η ελληνική αγορά δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένη για ένα τέτοιο εγχείρημα. Αυτό ωστόσο, δεν σημαίνει πως δεν μελετά και δεν παρακολουθεί τις εξελίξεις.

«Δημιουργική χρονιά»

Όσον αφορά στην πορεία των εργασιών την περσινή χρονιά, η εταιρεία σημειώνει πως «ήταν μια δημιουργική, δυναμική χρονιά με πολλές προκλήσεις και επιτυχίες» και τονίζει ότι η Ελληνίδα και ο Έλληνας καταναλωτής, την εμπιστεύτηκαν για τις καθημερινές τους αγορές παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση.

Κάτι που, όπως λέει, επιβεβαιώθηκε από τη σταθερή πορεία του τζίρου της το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Υπογραμμίζει ακόμη ότι επένδυσε συνολικά 100 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου αλλά και στην επέκταση των αποθηκών της. Άνοιξε δυο νέα καταστήματα, ένα στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης και ένα στον Πειραιά (Αλιπέδου), φτάνοντας συνολικά τα 221 καταστήματα.

Πηγή mononews.gr