ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Nέες υπηρεσίες-έκπληξη σε σούπερ μάρκετ της Σκλαβενίτης

Σκλαβενίτης: Με μαύρα οι υπάλληλοι και μεσίστιες οι σημαίες στα σούπερ μάρκετ - Κεντρική Εικόνα

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το σχέδιο ενίσχυσης των υπερμάρκετ που απέκτησε η Σκλαβενίτης από την Μαρινόπουλος. Τα συγκεκριμένα καταστήματα, τα οποία  αποτελούν και το «μεγάλο στοίχημα» της οικογένειας Σκλαβενίτη είναι πιο δύσκολο να ανακτήσουν την πελατεία που έχασαν και για αυτό χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια. Μετά τη πλήρη ανακαίνισή τους, νέες υπηρεσίες προστίθενται στις εγκαταστάσεις τους, με στόχο να αυξηθεί η επισκεψιμότητά τους.

Ενδεικτικά, όπως γράφει το mononews.gr, στο υπερμάρκετ στον Άλιμο ξεκίνησε να λειτουργεί και παιδότοπος, ο οποίος απασχολεί δημιουργικά παιδιά ηλικίας άνω των τριών ετών. Μια υπηρεσία που εξυπηρετεί τις οικογένειες, οι οποίες θα μπορούν να κάνουν με μεγαλύτερη άνεση και λιγότερο άγχος τις αγορές τους.

Εντός του καταστήματος λειτουργεί επίσης καφετέρια ενώ στις εγκαταστάσεις του κτιρίου λειτουργούν και άλλες επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων φαρμακείο και επιδιορθώσεις υποδημάτων.

Να σημειωθεί πως τα υπερμάρκετ του πρώην Μαρινόπουλου έχουν ανακαινισθεί στο σύνολό τους ενώ πέρα από παιδότοπους νέες υπηρεσίες αναμένεται να προστεθούν στους χώρους τους το επόμενο διάστημα, όπως εστιατόρια και καφετέριες.

Ερώτημα παραμένει τι θα πράξει η Σκλαβενίτης αναφορικά με τη συνεργασία που είχε η Μαρινόπουλος με γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών. Εάν δηλαδή αποφασίσει να δώσει χώρο μέσα στα υπερμάρκετ για να λειτουργήσουν καταστήματα ηλεκτρονικών με τη μορφή shop in shop με δεδομένο πως σε γενικές γραμμές ήταν μια επιτυχημένη συνεργασία.

Την ίδια ώρα, ικανοποίηση επικρατεί στη διοίκηση για τη συνολικότερη κατάσταση του ομίλου, περίπου εννέα μήνες μετά την ανάληψη των ηνίων της πολύπαθης αλυσίδας.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως οι πωλήσεις του δικτύου κινούνται εντός των στόχων που είχαν τεθεί και ξεκαθαρίζουν πως δεν υπάρχει καμία ανησυχία σχετικά με το εγχείρημα διάσωσης.

«Ο κόσμος», όπως λένε χαρακτηριστικά, «έχει αρχίσει να μπαίνει και πάλι στα καταστήματα κυρίως στην επαρχία όπου μέχρι πριν λίγο καιρό η Σκλαβενίτης δεν είχε παρουσία» και τονίζουν πως ειδικά την περίοδο των εορτών η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη και τα αποτελέσματα άκρως ικανοποιητικά.

.