ΑΓΟΡΕΣ

Γνωστή τράπεζα κλείνει 259 υποκαταστήματα και απολύει 1.000 εργαζόμενους

Η επόμενη μέρα των stress tests - Κεντρική Εικόνα

Το κλείσιμο 259 υποκαταστημάτων και την περικοπή 680 θέσεων εργασίας ανακοίνωσε η Royal Bank of Scotland, στο πλαίσιο των ενεργειών της για μείωση του κόστους, ενώ παράλληλα ενθάρρυνε τους πελάτες της να χρησιμοποιούν online και mobile υπηρεσίες.

Τον Μάρτιο η τράπεζα είχε κλείσει άλλα 180 υποκαταστήματα, με αποτέλεσμα να κινδυνεύσουν 1.000 θέσεις εργασίας, ενώ σε παρόμοιες κινήσεις προχωρά και η Lloyds Banking Group, που ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα κλείσει 49 καταστήματα.

Οι Βρετανικές τράπεζες αναμένεται να κλείσουν 762 καταστήματα φέτος, όπως εκτιμούσε τον Αύγουστο το Reuters, ενώ δέχονται έντονες κριτικές διότι στερούν από τους πελάτες την πρόσβαση σε διαπροσωπικές υπηρεσίες, ιδιαίτερα στα φτωχότερα σημεία της χώρας.

Μιλώντας στο Reuters, το στέλεχος της RBS, Jane Howard δήλωσε πως οι πελάτες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο mobile και online υπηρεσίεςαντί να μεταβαίνουν στα φυσικά καταστήματα και η RBS έπρεπε να αντιδράσει.

«Θα υπάρξουν κάποιοι πελάτες που θα είναι πραγματικά δυσαρεστημένοι που θα κλείσουμε καταστήματα και καταλαβαίνω γιατί. Όμως είναι σημαντικό να αντιδράσουμε», σημείωσε.

Το συνδικάτο των εργαζομένων στην Royal Bank of Scotland  δήλωσε πως η τράπεζα «αποδεκατίζει» το δίκτυο καταστημάτων της. «Αυτή η ανακοίνωση θα αλλάξει για πάντα το πρόσωπο της τραπεζικής στη χώρα αυτή και θα έχει ως αποτέλεσμα χιλιάδες εργαζόμενοι να χάσουν τη δουλειά τους και εκατοντάδες δρόμοι να μείνουν χωρίς τραπεζικές εγκαταστάσεις», σχολίασε ο Rob MacGregor, στέλεχος του συνδικάτου Unite.

Τα τελευταία αυτά κλεισίματα θα επηρεάσουν τα brands RBS και Natwest στην Αγγλία, την Ουαλία και τη Σκοτία, μειώνοντας τον αριθμό των καταστημάτων σε περίπου 744.

Υπενθυμίζεται οτι πριν από λίγες ημέρες και η γαλλική  Societe Generaleανακοίνωσε θα κλείσει το 15% του δικτύου υποκαταστημάτων της και θα μειώσει έως και 900 θέσεις εργασίας στη Γαλλία μέχρι το 2020, στο πλαίσιο των προσπαθειών της να μειώσει τα κόστη της και να επιταχύνει την είσοδό της στην ψηφιακή τραπεζική.