ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης

Πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης - Κεντρική Εικόνα

Σχεδόν όλες οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όταν αναζητούν νέο προσωπικό σε διάφορα ανά την Ελλάδα καταστήματα και σε διάφορες ειδικότητες, επιλέγουν να τις αναρτούν στις ιστοσελίδες τους και στη συνέχεια, μέσω των βιογραφικών που συλλέγουν να επιλέγουν αυτούς που θεωρούν τους πιο ικανούς να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντά τους.

Αλυσίδες όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl και My Market, και λιγότερο συχνά ο Μασούτης, προσλαμβάνουν αφού πρώτα δημοσιοποιήσουν τις ειδικότητες που ζητούν.

Μια όμως μεγάλη αλυσίδα, και μάλιστα αυτή που διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων μετά την εξαγορά των 300 περίπου της πρώην Μαρινόπουλος, η Σκλαβενίτης, ακολουθεί μια εντελώς διαφορετική τακτική που αντιστοιχεί στη γενικότερη "οικογενειακή" φιλοσοφία της. 

Δεν είναι τυχαίο ότι μετά την ολοκλήρωση του deal του ομίλου Σκλαβενίτη με την εξαγορά της Μαρινόπουλος, όπου σχεδόν όλα τα καταστήματα ανακαινίστηκαν, επαναλειτούργησαν με προσωπικό είτε της πρώην Μαρινόπουλος είτε με νέες προσλήψεις που έγιναν με πιο "ιδιωτικό" τρόπο, δηλαδή χωρίς δημοσιοποίηση κάποιων αγγελιών. 

Το ερώτημα επομένως που υπάρχει ευρύτερα είναι το πώς μπορεί κάποιος να προσληφθεί στην αλυσίδα Σκλαβενίτης, πολύ δε περισσότερο που είναι γνωστό ότι αποτελεί έναν από τους πιο τυπικούς και καλοπληρωτές εργοδότες στο λιανεμπόριο. 

Όπως ίσως γνωρίζουν οι περισσότεροι γνώστες της αλυσίδας, η εταιρεία έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από τους ανταγωνιστές της. Δεν διαθέτει ιστοσελίδα -επί χρόνια υπάρχει το sklavenitis.gr που γράφει "το site είναι υπό κατασκευή"!- ούτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ κάθε εξώστρεφη ενέργεια την κάνει εκ των έσω. Εν ολίγοις, δεν υπάρχουν αγγελίες πρόσληψης σε σχετικές ιστοσελίδες, ούτε κανείς θα μάθει "επισήμως" πώς μπορεί να δώσει καν το βιογραφικό του σε περίπτωση που υπάρξει κάποια θέση εργασίας.

Η Σκλαβενίτης λοιπόν διαφέρει από τους ανταγωνιστές της και στον τομέα των προσλήψεων, ακολουθώντας το δόγμα "από στόμα σε στόμα". Δηλαδή, εάν υπάρξει κάποιο κενό σε θέση εργασίας, τότε το πρόβλημα λύνεται εκ των έσω, μέσω συστάσεων, ώστε να υπάρχει και πιο αποτελεσματική εποπτεία σε κάθε πρόσληψη. 

Επομένως όσοι έχουν βάλει στόχο τους μια θέση εργασίας σε έναν από τους λεγόμενους τυπικούς εργοδότες, που τηρούν τα νόμιμα προβλεπόμενα, δε λειτουργούν τα καταστήματά τους τις Κυριακές και κάνουν ενίοτε και... αυξήσεις, τότε θα πρέπει να γνωρίσουν κάποιους από τους εργαζόμενους και διευθύνοντες καταστημάτων...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ

Γιατί η Σκλαβενίτης δεν κάνει ποτέ διαφήμιση και δεν έχει σελίδα στο Ίντερνετ;

Γιατί τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης παραμένουν κλειστά τις εργάσιμες Κυριακές!

.