ΕΛΛAΔΑ

Το πιο ... γκλάμουρ ελληνικό σούπερ μάρκετ κάνει προσλήψεις πλήρους απασχόλησης! (Ειδικότητες-προσόντα)

Το πιο ... γκλάμουρ ελληνικό σούπερ μάρκετ κάνει προσλήψεις πλήρους απασχόλησης! (Ειδικότητες-προσόντα) - Κεντρική Εικόνα

Το σούπερ μάρκετ Flora διεκδικεί ήδη μια περίοπτη θέση στους ταξιδιωτικούς οδηγούς της Μυκόνου ως ένα ξεχωριστό αξιοθέατο. Στα ράφια του υπάρχουν από ταπεινές σκόνες καθαρισμού ως χρυσοποίκιλτες σαμπάνιες άνω των 14.000 ευρώ. Η ιδιαιτερότητά του όμως έγκειται σε αυτό που συμβαίνει στους διαδρόμους του: οι πελάτες ενίοτε χορεύουν στον ρυθμό των επιλογών της dj και παρακολουθούν Fashion TV καθώς παραγγέλνουν τυριά, αλλαντικά και σπάνια κρασιά.

Ζητούν προσωπικό...

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ

Προσόντα:
Απαραίτητη η προϋπηρεσία 5 ετών σε ανάλογη θέση
Καλή γνώση Αγγλικών
Επιθυμητή η άδεια οδήγησης κλαρκ

Προσφέρονται:
Άμεση πρόσληψη
Πλήρης απασχόληση
Ευκαιρίες εξέλιξης
Μισθός αναλόγως προσόντων
Βιογραφικά με φωτογραφία θα έχουν προτεραιότητα.

Αποστολή βιογραφικών στο hr@mykonos.market

ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΩΝ / ΑΛΛΑΝΤΙΚΩΝ

Προσόντα:
Απαραίτητη προϋπηρεσία 5 ετών
Καλή γνώση Αγγλικών

Προσφέρονται:
Άμεση πρόσληψη
Πλήρης απασχόληση
Ικανοποιητικός μισθός
Βιογραφικά με φωτογραφία θα έχουν προτεραιότητα.

Αποστολή βιογραφικών στο hr@mykonos.market

ΤΑΜΙΑΣ / ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ ΡΑΦΙΩΝ

Προσόντα:
Απαραίτητη προϋπηρεσία 3 ετών
Καλή γνώση Αγγλικών

Προσφέρονται:
Άμεση πρόσληψη
Πλήρης απασχόληση
Ευκαιρίες εξέλιξης
Βιογραφικά με φωτογραφία θα έχουν προτεραιότητα.

Αποστολή βιογραφικών στο hr@mykonos.market

Ψώνα και... clubbing

Σε ποιο άλλο μέρος της υφηλίου εκτός από τη Μύκονο θα μπορούσε ένα κατάστημα ντελικατέσεν να διαθέτει μόνιμη dj, η οποία δονεί με τις μουσικές της επιλογές τα κατάμεστα από τα εκλεκτότερα των προϊόντων ράφια, παρασύροντας την πελατεία σε χορευτικές φιγούρες; Οσο κι αν ψάξει κάποιος, η απάντηση θα είναι πάντα μία και μόνη: σούπερ μάρκετ Flora, πλησίον αεροδρομίου Μυκόνου. Το μοναδικό πρατήριο ειδών πρώτης ανάγκης του κόσμου, το οποίο, εκτός από την κορυφαία ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει, εγγυάται και τη διασκέδαση όσων διαβαίνουν την είσοδό του. Με άλλα λόγια, το παγκοσμίως πρώτο σούπερ μάρκετ-κλαμπ υπάρχει ήδη στο πλέον διάσημο ελληνικό νησί, τη Μύκονο. Το Flora συνιστά την υλοποίηση μιας πρωτοποριακής και πρωτότυπης ιδέας τόσο ελληνικής όσο και η ταυτότητα των επιχειρηματιών που επένδυσαν στη δημιουργία του, αλλά και των ανθρώπων που ανέλαβαν την εσωτερική αρχιτεκτονική και διακόσμησή του. «Πρόθεσή μας ήταν να δημιουργήσουμε έναν χώρο αντάξιο της μεγάλης κλάσης του νησιού», δηλώνει ο ιδιοκτήτης του, Τάσος Κονταράτος. Ο ίδιος εξηγεί ότι «η Μύκονος συγκεντρώνει επισκέπτες υψηλής οικονομικής επιφάνειας, κοσμοπολίτες με εκλεπτυσμένο γούστο, οπότε θεωρήσαμε ότι οφείλαμε να κάνουμε κάτι και εμείς από την πλευρά μας προκειμένου να μετατρέψουμε το συνηθισμένο, παλιό σούπερ μάρκετ που υπήρχε στο ίδιο σημείο σε μπουτίκ για τα καθημερινά ψώνια. Το πρώτο στάδιο ήταν να κάνουμε ολική κτιριακή ανακατασκευή, κάτι που ολοκληρώθηκε πριν από περίπου ενάμιση μήνα, χρησιμοποιώντας κάποιους από τους καλύτερους αρχιτέκτονες οι οποίοι έχουν συνδυάσει το όνομά τους με γνωστά και δημοφιλή στέκια του νησιού. Λόγου χάριν ο αρχιτέκτονας του Flora, ο Νίκος Κουκουράκης, πέρσι είχε επιμεληθεί την ανακαίνιση του θρυλικού “Remezzo”».

Ο στόχος της επιχειρηματικής οικογένειας Κονταράτου ήταν να δημιουργήσει έναν χώρο όπου ο καταναλωτής θα πηγαίνει για τα χρειώδη, ξεκινώντας από τις προμήθειες σε είδη άμεσης κατανάλωσης για το σπίτι και φτάνοντας ως τον ανεφοδιασμό σε γκουρμέ εδέσματα και στα πιο φίνα αλκοολούχα. Κατά κανόνα, η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, ιδιαίτερα σε περιόδους διακοπών, αντιμετωπίζεται σαν καταναγκαστική αγγαρεία. Το στοίχημα του σούπερ μάρκετ Flora λοιπόν ήταν να μεταμορφώσει αυτή τη βαρετή διαδικασία σε ευχάριστη, διασκεδαστική και μοντέρνα εμπειρία. Και αυτό φαίνεται ότι επιτυγχάνεται με ισχυρές δόσεις δημιουργικότητας και φαντασίας. Η κινητήριος δύναμη ήταν η τόλμη του Τάσου Κονταράτου, ο οποίος ταξιδεύοντας σε διάφορα μέρη του κόσμου -κυρίως κατά τους χειμερινούς μήνες- είδε, οσμίστηκε και εμπνεύστηκε. Οπως τονίζει ο ίδιος, «δεν μιμηθήκαμε κανέναν γιατί αυτό που δημιουργήσαμε στη Μύκονο δεν υπάρχει αλλού. Οι ξένοι δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στον τρόπο στησίματος των προϊόντων παρά στην αρχιτεκτονική του χώρου ή στη διακόσμηση του καταστήματος. Εμείς καταφέραμε να δέσουμε αρμονικά πολλά διαφορετικά στοιχεία, όπως τη μεγάλη ποικιλία σπάνιων προϊόντων με την υψηλή αισθητική και μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα fun που σε καμία περίπτωση δεν θα βρει ο επισκέπτης σε οποιοδήποτε άλλο σούπερ μάρκετ. Θα έλεγα ότι δημιουργήσαμε κάτι που όλοι, φυσικά και οι πελάτες μας, αξιολογούν ως κάτι μοναδικό».


.