ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Δριμύτερος επιστρέφει στις θάλασσες ο Αγγελόπουλος - Παρήγγειλε άλλα δύο tankers

Δριμύτερος επιστρέφει στις θάλασσες ο Αγγελόπουλος - Παρήγγειλε άλλα δύο tankers  - Κεντρική Εικόνα

Στην παραγγελία ακόμη δύο δεξαμενόπλοιων για λογαριασμό της ναυτιλιακής του, Metrostar Management, προχώρησε ο εφοπλιστής Θόδωρος Αγγελόπουλος, μετά την πρώτη αντίστοιχη παραγγελία του πριν δύο μήνες. Τα νέα tankers είναι κόστους 82,8 εκατ. δολαρίων και κατασκευάζονται στις ίδιες γιάρδες, όπου κατασκευάζονται και τα πρώτα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της online πλατφόρμας ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, ο κ. Αγγελόπουλος παρήγγειλε στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daehan Shipbuilding την κατασκευή δύο ακόμη δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου, τύπου aframax χωρητικότητας 114.000-dwt το καθένα, με τις ίδιες δηλαδή προδιαγραφές που χτίζονται και τα άλλα δύο που είχε παραγγείλει τον Απρίλιο. Οι υπογραφές της νέας αυτής συμφωνίας «έπεσαν» στις 15 Ιουνίου, ενώ τα νεότευκτα aframaxes πρόκειται να παραδοθούν στο στόλο της Metrostar το έτος 2019, έναν χρόνο μετά την παραλαβή των 2 πρώτων, η οποία θα ολοκληρωθεί το 2018.

Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι οικονομικές λεπτομέρειες του ναυπηγικού συμβολαίου δεν γνωστοποιήθηκαν από τη ναυτιλιακή του κ. Αγγελόπουλου, η VesselsValue υποστηρίζει -σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες- ότι το συνολικό του κόστος θα ανέλθει στα 82,8 εκατ. δολάρια, δηλαδή η κατασκευή του καθενός θα στοιχίσει στον εφοπλιστή 41,4 εκατ. δολάρια. Ο κ. Αγγελόπουλος, πάντως, είχε αιφνιδιάσει την εφοπλιστική αγορά προχωρώντας στην παραγγελία του πρώτου «ζεύγους» aframaxes στις νοτιοκορεάτικες γιάρδες, έχοντας πρώτα πουλήσει στη ναυτιλιακή Olympic Shipping and Management που ανήκει στο Ίδρυμα Ωνάση τα τελευταία του tankers τύπου VLCC. Ως εκ τούτου και δεδομένου ότι είχε μείνει χωρίς πλοία, η παραγγελία των δύο πρώτων tankers στην ουσία σηματοδότησε την «αναγέννηση» των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων της εταιρείας του.

Η κατασκευή των πρώτων 2 aframaxes στοίχισε 43 εκατ. δολάρια, που σημαίνει ότι το συνολικό κόστος του ναυπηγικού συμβολαίου άγγιξε τα 86 εκατ. δολάρια, μια πολύ σημαντική επένδυση, που σε συνδυασμό με τη νέα συμφωνία, η οποία ανεβάζει το συνολικό κόστος στα 168,8 εκατ. δολάρια (και για τα 4 δεξαμενόπλοια), δίνει ισχυρή ώθηση στη Metrostar Management να εδραιώσει εκ νέου τη θέση της στον παγκόσμιο ναυτιλιακό χάρτη.

.