ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τέλος εποχής για την πιο εμβληματική πατέντα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Τέλος εποχής για την πιο εμβληματική πατέντα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας - Κεντρική Εικόνα

Aποκαλύφθηκε στο ευρύ κοινό τον Οκτώβριο του 2007, ένα από τα παλαιότερα οχήματα στην ευρωπαϊκή αγορά. Με σχεδόν 10 χρόνια στις εκθέσεις, το μοντέλο τελικά αποσύρεται και μαζί μια ολόκληρη παραδοσιακή γαλλική σχολή, η υδροπνευματική ανάρτηση…

H C5 της Citroen είναι το μοντέλο, το τέλος της παραγωγής του οποίου, σηματοδοτεί την τελευταία φορά, τουλάχιστον για τώρα, που η Citroen χρησιμοποιεί τη διάσημη υδροπνευματική ανάρτηση. Το 2015, η αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε επίσημα ότι ήταν διατεθειμένη να την αντικαταστήσει με κάτι επαναστατικό λόγω του υψηλού κόστους παραγωγής της τελευταίας αλλά και της χαμηλής ζήτησης των πελατών.

Η δεύτερη γενιά του C5 πωλήθηκε σε περισσότερους από 635.000 πελάτες κατά τη διάρκεια των δέκα ετών που κυκλοφόρησε στην αγορά, με 435.000 από αυτούς να ανήκουν στην Ευρώπη. Ωστόσο, το 2016 η Citroen κατάφερε να πουλήσει λιγότερα από 10.000 αυτοκίνητα στη Γηραιά Ήπειρο.

Το τελευταίο C5 που κατασκευάστηκε για την Ευρώπη είναι Break (κοινώς wagon), η παραγωγή του sedan τελείωσε πέρυσι. Η Citroen θα συνεχίσει να πουλά μια εκσυγχρονισμένη έκδοση του οχήματος στην Κίνα, όπου το αυτοκίνητο προσφέρεται με έναν ανανεωμένο σχεδιασμό, εντελώς νέο εσωτερικό και μια στάνταρ ανάρτηση με ελατήρια.

Όσον αφορά την ευρωπαϊκή αγορά, η Citroen εργάζεται σε μια ολοκαίνουργια γενιά του μοντέλου που φημολογείται ότι θα εμφανιστεί το επόμενο έτος. Πιθανότατα, θα πάρει το σχήμα ενός μεγάλου hatchback με πιθανούς υβριδικούς κινητήρες. Δυστυχώς, η Hydractive ανάρτηση της εταιρίας, θα αντικατασταθεί από μια στάνταρ κλασική ανάρτηση με άνετη ρύθμιση.

Πηγή newsauto.gr