ΕΛΛAΔΑ

Τι... τρέχει με το οδόστρωμα στη νέα εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών

Τι... τρέχει με το οδόστρωμα στη νέα εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών - Κεντρική Εικόνα

Η ολοκλήρωση κατασκευαστικά και η παράδοση σε κυκλοφορία του τμήματος Κόρινθος – Πάτρα, μήκους 120 χλμ. ως ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, που «αγκαλιάζει» τη βόρεια ακτογραμμή της Πελοποννήσου, αποτελεί αναμφισβήτητα ένα σημείο σταθμός για χιλιάδες οδηγούς αλλά και για την χώρα και την εθνική οικονομία. 

Πιο ασφαλείς και πιο γρήγορες μετακινήσεις, που σε τίποτα δε θυμίζουν το απαράδεκτο πρόσφατο παρελθόν με τις χιλιάδες κορίνες, τις μονοδρομήσεις, τα ατυχήματα, τους νεκρούς που έπεσαν θύματα σε έναν ακήρυχψτο πόλεμο μεταξύ κράτους, εργολάβων κατασκευαστών, μνημονίων και ΕΣΠΑ...

Δυστυχώς χρειάστηκε να περάσουν δέκα ολόκληρα χρόνια από το 2008, ώστε να φτάσουμε στη Μ. Τρίτη όπου ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μαζί με τον υπουργό Υποδομών και  Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, εγκαινίασαν (στη δυτική είσοδο του νότιου κλάδου -με κατεύθυνση προς Αθήνα- των σηράγγων της Παναγοπούλας) και παρέδωσαν σε κυκλοφορία.

Ο δρόμος, έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, κεντρική διαχωριστική νησίδα, ΛΕΑ, ενώ πληροί όλες τις προδιαγραφές για να προσφέρει ασφάλεια και άνεση στους χρήστες, μειώνοντας χρονικά την απόσταση Αθήνας - Πάτρας σε περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου από Κόρινθο έως Πάτρα υπάρχουν συνολικά 18 χλμ. καινούργιες σήραγγες (12 συνολικά) με το υπόλοιπο τμήμα να «πατάει» στην υπάρχουσα οδό με διαπλατύνσεις και βελτίωση της όλης χάραξης.

Οδηγήσαμε στο έργο τη Μεγάλη Εβδομάδα και πραγματικά τίποτα δεν έχει σχέση με το παρελθόν. Ή σχεδόν τίποτα. Χωρίς να θέλουμε να είμαστε μίζεροι και μικρόψυχοι, αυτό που μας έκανε δυσάρεστη εντύπωση οδηγικά ήταν η κακή ποιότητα του οδοστρώματος. Σε πολλά χιλιόμετρα είναι εμφανή τα μπαλώματα, και η τσαπατσουλιά σε μια κρίσιμη παράμετρο για κάθε οδηγό, παλιές διαγραμμίσεις σκεπασμένες με πίσσα, κάπου κάπου πέφτεις και σε κάποια βαθουλώματα της ασφάλτου. Εκεί που υπάρχει καλή ποιότητα οδοστρώματος είναι σαφώς στις σήραγγες. Αλλά σε πολλά άλλα σημεία του δικτύου απαιταίτει έγκαιρα παρέμβαση ώστε να μην παραμείνει έτσι ο δρόμος δημιουργώντας όχι μόνο άσχημες εντυπώσεις αλλά και δυσάρεστες εκπλήξεις σε έναν κατά τα άλλα άριστο αυτοκινητόδρομο.

economy365.gr

.