ΔΙΕΘΝΗ

Δύσκολοι καιροί για «πρίγκηπες», πέφτουν τα κέρδη της Burberry

Τρεις ακόμα κορυφαίοι οίκοι μόδας ακολούθησαν την πρακτική «στάχτη και... Burberry»  - Κεντρική Εικόνα

Η Burberry Group δημοσίευσε δεύτερη συνεχόμενη πτώση των ετήσιων κερδών της. Την ίδια στιγμή ανακοίνωσε το πρόγραμμά της για την εξοικονόμηση 100 εκατ. λιρών (144 εκατ. δολάρια) το χρόνο, τη στιγμή που η κατανάλωση της μάρκας πολυτελείας έχει μειωθεί παγκοσμίως.

Το προσαρμοσμένο, προ φόρων, κέρδος μειώθηκε κατά 10% στις 421 εκατ. λίρες (608 εκατ. δολάρια), κάτι που συμβαδίζει με τα αναμενόμενα στοιχεία.

Με αρκετούς αναλυτές και επενδυτές να αναρωτιούνται για το εάν ο CEO Christopher Bailey μπορεί να ηγηθεί της εταιρείας ενώ κατέχει και την θέση του Chief Creative Officer, το πλάνο της εξοικονόμησης μάλλον διαρρηγνύει αρκετές ανησυχίες για το εγγύς μέλλον.

Η Burberry ανακοίνωσε, επίσης, και το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών της αξίας περίπου 150 εκατ. λιρών το οποίο πρόκειται να ξεκινήσει φέτος.

Οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν επηρεαστεί ιδιαίτερα στο Χονγκ Κονγκ αφού οι καταναλωτές ταξιδεύουν μέχρι την Ιαπωνία για να εκμεταλλευθούν το «πληγωμένο» γεν.