ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Τα τρία νέα ξενοδοχεία που έβαλε στο... μάτι η αμερικανική Wyndham

Τρία βραβεία για το Wyndham Grand Athens - Κεντρική Εικόνα

Όταν στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, στελέχη της αμερικανικής ξενοδοχειακής αλυσίδας Wyndham Hotel Group ανακοίνωναν την είσοδο τους στην Ελλάδα, με το άνοιγμα του ξενοδοχείου Wyndham Grand Athens στο κέντρο της Αθήνας (στο κτίριο ιδιοκτησίας της Βιοχάλκο, όπου μέχρι το 2012 λειτουργούσε το ξενοδοχείο Athens Imperial), είχαν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να διευρύνουν την παρουσία τους στην εγχώρια τουριστική αγορά. Ήταν ένας σχεδιασμός που επανέλαβαν και τον προηγούμενο Οκτώβριο με αφορμή την ολοκλήρωση της επένδυσης των 5 εκατ. ευρώ στην πλατεία Καραΐσκάκη δύο μήνες νωρίτερα σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό (το ξενοδοχείο άνοιξε τις πύλες του την 1η Δεκεμβρίου). 

Η επέκταση του αμερικανικού ομίλου στον τουριστικό χώρο ήρθε πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο. Η αλυσίδα ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει τη διαχείριση του ξενοδοχείου Poseidon Resort στο Λουτράκι, στο οποίο θα γίνει διαχωρισμός, ώστε να λειτουργήσει ως δύο διαφορετικές μονάδες, υπό διαφορετικά σήματα: Wyndham και Ramada. Πιο συγκεκριμένα, το Wyndham Poseidon Resort θα αποτελείται από βίλες με ιδιωτικές πισίνες και το Ramada Poseidon Resort θα έχει 196 δωμάτια και συνεδριακούς χώρους.

Τα ξενοδοχεία υπό το management της Wyndham Hotel Group, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβουλευτικής και ανάπτυξης μονάδων Zeus International, θα λειτουργήσουν από τη φετινή σεζόν, όμως το επενδυτικό πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη. Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, το ύψος της επένδυσης θα είναι στο ίδιο επίπεδο με αυτή που έγινε για την ανακαίνιση του Wyndham Grand Athens στην Αθήνα, δηλαδή κοντά στα πέντε εκατ. ευρώ. Η συμφωνία ανάληψης της διαχείρισης είναι διάρκειας 15 ετών.

Οι λόγοι που ο όμιλος επέλεξε το Λουτράκι ως πρώτο σταθμό για τη διεύρυνση της παρουσία του είναι πολλοί. Πρόκειται για ένα προορισμό σε μικρή απόσταση από την Αθήνα και το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, κοντά σε μέρη τουριστικού ενδιαφέροντος όπως η Επίδαυρος, οι Μυκήνες, το Ναύπλιο και η Αρχαία Κόρινθος. Όπως ανέφεραν στελέχη της αμερικανικής αλυσίδας, το μεγάλο στοίχημα είναι η ανάδειξη της πόλης του Λουτρακίου σε δημοφιλή προορισμό… ένας στόχος παρόμοιος με την επανατοποθέτηση της περιοχής του Κεραμικού στον τουριστικό "χάρτη" της Αθήνας. 

Τα σχέδια όμως του ομίλου δεν σταματούν εδώ. Η άνοδος του αριθμού των τουριστών στην Ελλάδα, αλλά και η αύξηση των αεροπορικών συνδέσεων δημιούργησε νέα δεδομένα για την ξενοδοχειακή αλυσίδα. Η τελευταία συμφωνία που κλείστηκε αφορά δύο ξενοδοχεία στην Αττική, το Mare Nostrum Hotel Club Thalasso στη Βραυρώνα και το Αquamarina στο Μάτι, τα οποία θα φέρουν τα δύο ξενοδοχειακά σήματα του ομίλου της Wyndham: Ramada Plaza Attica Riviera και Wyndham Garden Attica Riviera αντίστοιχα. Η επένδυση προγραμματίζεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την επόμενη σεζόν και τα ξενοδοχεία θα δέχονται κρατήσεις από 1-01-2018. Και σε αυτά, θα μπει σε εφαρμογή μεγάλο πρόγραμμα αναδιαμόρφωσης, χωρίς όμως ακόμη να μπορεί να ανακοινωθεί το τελικό ύψος της επένδυσης. 

Την ίδια ώρα, το νέο πλάνο του ομίλου, σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθ. σύμβουλο της Wyndham Hotel Group Geoff Ballotti (ο οποίος βρέθηκε στην Αθήνα επ’ ευκαιρία των επίσημων εγκαινίων του ξενοδοχείου στην πλατεία Καραΐσκάκη) προβλέπει τη συνεργασία με τη Zeus International για την ανάπτυξη συνολικά 20 ξενοδοχείων (ανακαινίσεις ή νέες κατασκευές) την επόμενη 10ετία στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Βουλγαρία και τη Ρουμανία. Το μεγαλύτερο ποσοστό των μονάδων θα αφορά την Ελλάδα, ενώ ενδιαφέρον υπάρχει τόσο για νησιωτικούς, όσο και για ηπειρωτικούς προορισμούς.

Η Wyndham Hotel Group είναι η μεγαλύτερη, ως προς τον αριθμό των μονάδων, ξενοδοχειακή εταιρεία στον κόσμο, και μία από τις τρεις επιχειρηματικές μονάδες της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Wyndham Worldwide. Θεωρείται επίσης από τις μεγαλύτερες εταιρείες στο franchising ξενοδοχειακών brands και, ταυτόχρονα, πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης ξενοδοχείων.

Το διεθνές χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει σχεδόν 8.000 ξενοδοχεία  σε 75 χώρες, με brands όπως τα Dolce Hotels and Resorts, Wyndham Grand, Ramada, Hawthorn Suites by Wyndham και άλλα. Μέρος του Wyndham Hotel Group είναι η Wyndham Grand, που αυτή τη στιγμή αριθμεί 30 ξενοδοχεία διεθνώς. Στο brand Ramada της Wyndham εντάσσονται αυτή τη στιγμή πάνω από 800 ξενοδοχεία σε 63 χώρες.

Πηγή capital.gr