ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Λογαριασμούς προώθησης ελληνικών προϊόντων ύψους 14,3 εκατ. ευρώ ανέλαβε η Sopexa

Λογαριασμούς προώθησης ελληνικών προϊόντων ύψους 14,3 εκατ. ευρώ ανέλαβε η Sopexa - Κεντρική Εικόνα

Η Sopexa ανέλαβε την ευρωπαϊκή καμπάνια «Meet the Lamb» ενώ παράλληλα πρόκειται να συνοδεύσει την ελληνική επιτραπέζια ελιά σε 4 εξαγωγικές καμπάνιες κερδίζοντας ανοιχτούς διαγωνισμούς συνολικής αξίας 14,3 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικότερα, η Sopexa Ελλάδας ανέλαβε την υλοποίηση των δράσεων προώθησης του ελληνικού αρνιού μέσω του ευρωπαϊκού Προγράμματος «MEET THE LAMB» για λογαριασμό της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ) έπειτα από ανοιχτό διαγωνισμό. Το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι τριετές κι έχει συνολικό προϋπολογισμό 3.200.000€ για δράσεις στις αγορές της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας. Η Sopexa, μέσα από τη τεχνογνωσία και τη γνώση του κλάδου του κρέατος, θα αναπτύξει μία στρατηγική με σκοπό την ένταξη του προϊόντος στην καθημερινή διατροφή των καταναλωτών αναδεικνύοντας νέες χρήσεις για το πρόβειο κρέας μέσω της δημιουργίας νέων κοπών και συνταγών. Η καμπάνια στοχεύει να επαναφέρει το αρνί ως κυρίαρχο κρέας στο τραπέζι των καταναλωτών μέσω ενεργειών που θα αποκαταστήσουν τις λανθασμένα αρνητικές απόψεις και την έντονη εποχικότητα της κατανάλωσης ενώ παράλληλα θα ενημερώνουν για την υψηλή διατροφική του αξία και θα εκσυγχρονίσουν την εικόνα του στις χώρες-στόχος.

Οι δράσεις βασίζονται σε ένα mix 360ο, το οποίο συνδυάζει ενημέρωση, προώθηση και ανάδειξη του προϊόντος, διαφήμιση, εκδηλώσεις προς επαγγελματίες και καταναλωτές, ενέργειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία εξειδικευμένων υλικών καθώς και συμμετοχή στις κομβικές εκθέσεις του κλάδου του Τροφίμου.  

Παράλληλα, η Sopexa Ελλάδας θα αναλάβει την υλοποίηση των δράσεων προώθησης της ελληνικής επιτραπέζιας ελιάς μέσω του προγράμματος «Olive You» για λογαριασμό της Πανελλήνιας Ένωσης των Μεταποιητών – Τυποποιητών – Εξαγωγέων Επιτραπέζιων Ελιών (ΠΕΜΕΤΕ), έπειτα από ανοιχτούς διαγωνισμούς.

Τα 4 προγράμματα συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, είναι τριετή και στοχεύουν:

  • Την εσωτερική αγορά: Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Πολωνία, Σουηδία, Αυστρία με συνολικό προϋπολογισμό 3.392.000€.
  • Τρίτες χώρες: Σαουδική Αραβία, Αραβικά Εμιράτα με συνολικό προϋπολογισμό 2.486.000€.
  • Τρίτες χώρες: Ρωσία, Νορβηγία, Αυστραλία με συνολικό προϋπολογισμό 2.121.000€.
  • Τρίτες χώρες: ΗΠΑ, Καναδάς με συνολικό προϋπολογισμό 3.106.000€.  

Η Sopexa, μέσα από την τεχνογνωσία και τη γνώση του κλάδου των αγροδιατροφικών προϊόντων, θα αναπτύξει μία στρατηγική, υλοποιώντας ένα πλήρες πρόγραμμα B2B & B2C δράσεων, προσαρμοσμένο σε κάθε αγορά-στόχο. Οι στρατηγικές δράσεις της καμπάνιας έχουν ως στόχο να εντάξουν την ελληνική επιτραπέζια ελιά στην καθημερινότητα των καταναλωτών προτάσσοντας την αδιαμφισβήτητα ανώτερη ποιότητά της. Βασίζονται σε ένα mix 360ο που συνδυάζει ενημέρωση, προώθηση και ανάδειξη του προϊόντος, διαφημιστικές ενέργειες, εκδηλώσεις προς επαγγελματίες και καταναλωτές, ενέργειες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργία εργαλείων επικοινωνίας, καθώς και συμμετοχή στις πιο δημοφιλείς  εκθέσεις του κλάδου του Τροφίμου.    

Η Sopexa - εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνίας - έχει πολυετή εμπειρία στις εκστρατείες διεθνούς εμβέλειας για την προώθηση προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα ενώ εξειδικεύεται στον στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων με στόχο την ανάδειξη και την εξάπλωση προϊόντων στις  διεθνείς αγορές.  Διαθέτει ένα διεθνές δίκτυο 30 γραφείων σε 26 χώρες.