ΕΥ ΖΗΝ

Σκηνή που «στήνεται» σε... καρότσα, συγκέντρωσε 2 εκατ.δολάρια

Σκηνή που «στήνεται» σε... καρότσα, συγκέντρωσε 2 εκατ.δολάρια  - Κεντρική Εικόνα

Η ιδέα να μετατρέψεις το αυτοκίνητό σου σε προσωρινό σπίτι, προκειμένου να ταξιδέψεις και να διανυκτερεύσεις σε μέρη μακριά από τον πολιτισμό, δεν είναι καινούργια. Για αυτόν τον λόγο έχει κυκλοφορήσει, άλλωστε, μία ευρεία γκάμα τροχόσπιτων που ικανοποιεί κάθε γούστο και πορτοφόλι. Ορισμένοι πιο επινοητικοί έχουν βάλει προσωπική εργασία και έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο στα ημιφορτηγά τους, χρησιμοποιώντας σιδερένιες κατασκευές για να φτιάξουν έναν δεύτερο όροφο στην καρότσα.

Ωστόσο, υπάρχουν και λύσεις που είναι πιο απλές, βολικές, αλλά και λιγότερο... μόνιμες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Skycamp της  iKamper, μία πτυσσόμενη σκηνή που προσαρμόζεται στην οροφή του αυτοκινήτου σου και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα μπορεί να στηθεί και να φιλοξενήσει μία τετραμελή οικογένεια αρκετά πάνω από το έδαφος. Οδημιουργός της, μάλιστα, την παρομοιάζει με ένα δεντρόσπιτο, μόνο που είναι «μεγαλύτερη, φορητή και πιο άνετη».



Η σκηνή αποτελείται από σκληρό κέλυφος, ενώ το επεκτεινόμενο πάτωμα αποτελείται από κυψέλες αλουμινίου, το οποίο καθιστά τη σκηνή ελαφριά, αλλά παράλληλα στιβαρή, πυρίμαχη και φιλική προς το περιβάλλον. Επίσης, είναι αδιάβροχη και ανθεκτική στους ισχυρούς ανέμους. Το Skycamp ζυγίζει συνολικά -μαζί με την ενσωματωμένη σκάλα και το στρώμα- περίπου 68 κιλά. Μπορεί να προσαρμοστεί στις μπάρες οροφής του αυτοκινήτου μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά και όταν είναι κλειστό μοιάζει με μία απλή μπαγκαζιέρα οροφής. Για να το ανοίξεις και να το στήσεις, χρειάζεσαι λιγότερο από ένα λεπτό, χάρη στον αναδιπλούμενο μηχανισμό του. 

Η νοτιοκορεάτικη εταιρεία προσφέρει, ακόμη, διάφορα έξτρα αξεσουάρ, όπως μία τέντα που προσαρμόζεται στη σκηνή και δημιουργεί έναν σκιερό προθάλαμο για να βάλεις το τραπέζι σου, ή μία πρόσθετη σκηνή που ενώνεται με το Skycamp και ουσιαστικά δημιουργεί ένα φορητό... δυάρι. 

Η καμπάνια του Skycamp ξεκίνησε στο Kickstarter στις 27 Φεβρουαρίου. Μέσα σε λίγο περισσότερο από μία ώρα, κατάφερε να συγκεντρώσει 650 χιλιάδες δολάρια (602 χιλιάδες ευρώ), καλύπτοντας κατά εξίμισι φορές τον αρχικό στόχο χρηματοδότησης. Πρόσφατα, μάλιστα, ξεπέρασε και το φράγμα των 2 εκατ. δολαρίων, έχοντας ξεπουλήσει ήδη πολλές από τις προσφορές της. Και έχει ακόμα μέλλον, μια και η καμπάνια ολοκληρώνεται στις 13 Απριλίου.