ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στην Άμβυξ «μεθάνε» με... Bacardi για το κερδοφόρο 2015

Στην Άμβυξ «μεθάνε» με... Bacardi για το κερδοφόρο 2015 - Κεντρική Εικόνα

Την θετική πορεία της Άμβυξ, της παλαιότερης εταιρείας διανομής αλκοολούχων ποτών, οίνων και μπύρας στην Ελλάδα, για το 2015 επιβεβαιώνει η οικονομική έκθεση της.

Αύξηση πωλήσεων και κερδών το 2015

Αναλυτικότερα, το 2015 οι πωλήσεις της εταιρείας με Ε.Φ.Κ. (Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης) ανήλθαν στα 65,7 εκατ ευρώ αυξημένες κατά 9,46% σε σχέση με τα 59,4 εκατ. ευρώ του 2014. Αν αφαιρεθεί ο Ε.Φ.Κ. η άνοδος των πωλήσεων είναι ακόμη μεγαλύτερη καθώς αγγίζει το 12,74%, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 43,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 38,4 εκατ. ευρώ του 2014. Τα μικτά αποτελέσματα (κέρδη) ανήλθαν στο ποσό τω 18,2 εκατ. ευρώ το 2015, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 9,02% συγκριτικά με τα 17,7 εκατ. ευρώ της χρήσης του 2014. Η αύξηση βέβαια είνα μικρότερη απο την άνοδο των πωλήσεων, λόγω της αύξησης του κόστους των αγοραζόμενων αποθεμάτων. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν κερδοφόρο και ανέρχεται στα 2,6 εκατ ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 18,07% σε σχέση με το 2014 (2,2 εκατ ευρώ)

Kινήσεις ανάπτυξης το 2016

Παράλληλα, θα πρέπει να σημειωθεί πως μέσα στο 2016 η Άμβυξ έχει προχωρήσει σε σημαντικές κινήσεις ανάπτυξης και εμπλουτισμού του portfolio της. Η σημαντικότερη από αυτές, μάλλον, είναι η συμφωνία της με την Bacardi, την μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρία αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, για την ανάληψη της  διανομής, εμπορίας και μάρκετινγκ του συνολικού χαρτοφυλακίου premium και super premium των προϊόντων της Bacardi στην Ελληνική αγορά, από την 1 Απριλίου, 2016, μετά την αποχώρηση της Bacardi Hellas από την χώρα μας

Το χαρτοφυλάκιο της Bacardi περιλαμβάνει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες και κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ρούμι BACARDI, την βότκα GREY GOOSE, τα blended Scotch ουίσκι DEWAR’S, το τζιν BOMBAY SAPPHIRE, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους MARTINI, καθώς και άλλα κορυφαία και ανερχόμενα σήματα.

Επίσης,  η Aμβυξ από τον Ιούνιο έχει αναλάβει την αποκλειστική διανομή, εμπορία και μάρκετινγκ των ThreeCents, των πρώτων ελληνικών premium αναψυκτικών. Τα Three Cents που κυκλοφορούν λίγο περισσότερο απο ένα μόλις χρόνο έχουν εδραιώσει την θέση τους σε πολλά μπαρ στην Ελλάδα και το εξωτερικό και συγκεκριμένα κατάφεραν να πετύχουν εξαγωγές σε 11 χώρες της Ευρώπης (Αγγλια, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία,Κυπρο, Βουλγαρία, Βελγιο, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Πολωνία).

Τα αναψυκτικά αυτά μαζί με τις  μάρκες της Βacardi προστέθηκαν σε μια σειρά premium και super premiumπροϊόντων, όπως τα ουίσκι Grant’s και Glenfiddich, τις σαμπάνιες Moet & Chandon και Dom Perignon, τηνβότκα Serkova, τις μπύρες Stella Artois και Bud, τα ουίσκι Teacher’s και Jim Beam, την βότκα Russian Standard, τους αφρώδεις οίνους Gancia καθώς και τα κρασιά των Κτημάτων Άλφα και Αργυρού μεταξύ άλλων,την διανομή των οποίων έχει η Αμβυξ

Βέβαια, σημειώνεται πως η εταιρεία διέκοψε την μακρά συνεργασία της με το Gruppo Campari, με την Coca Cola 3E να έχει αναλάβει από την 1η Φεβρουαρίου την αποκλειστική διανομή και πώληση στην ελληνική αγορά των αλκοολούχων ποτών Campari και Aperol.

Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί πως από τις αρχές του 2016 ο κ. Γιάννης Αρτινός, πρώην Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του MIG Group, Διευθύνων Σύμβουλος και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος της Vivartia, και πρώην Γενικός Διευθυντής της Procter & Gamble στην Ελλάδα, έχει αναλάβει το ρόλο του Γενικού Διεύθυντη στην Άμβυξ.