ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τo Nissan GT-R NISMO, πάει Nurburgring, τα χρονόμετρα τρέμουν!

Τo Nissan GT-R NISMO, πάει Nurburgring, τα χρονόμετρα τρέμουν! - Κεντρική Εικόνα
Τo Nissan GT-R NISMO, πάει Nurburgring, τα χρονόμετρα τρέμουν! - Κεντρική Εικόνα 2
Τo Nissan GT-R NISMO, πάει Nurburgring, τα χρονόμετρα τρέμουν! - Κεντρική Εικόνα 3
Τo Nissan GT-R NISMO, πάει Nurburgring, τα χρονόμετρα τρέμουν! - Κεντρική Εικόνα 4

Nτεμπούτο για το νέο Nissan GT-R NISMO στη διάσημη πίστα του Nürburgring, γνωστή και ως μία από τις μεγαλύτερες και πιο δύσκολες πίστες στον κόσμο. Αυτή η πίστα  αποτελεί άλλωστε και το μέρος στο οποίο οι ισχυρές επιδόσεις του Nissan GT-R, έχουν δοκιμαστεί, ρυθμιστεί αλλά και αναπτυχθεί.

Όπως και το στάνταρ μοντέλο, το νέο  GT-R NISMO διαθέτει ανανεωμένη εμφάνιση που γίνεται αμέσως αντιληπτή από τον νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα.  Προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η ψύξη του πανίσχυρου κινητήρα, η σκούρα χρωμιωμένη μάσκα τύπου V, έχει διευρυνθεί για να διευκολύνει την εισαγωγή του αέρα, χωρίς όμως να μειώνει την  αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.

Σε αντίθεση με την στάνταρ έκδοση του GT-R, ο μπροστινός προφυλακτήρας του GT-R NISMO είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα.

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση ,το νέο GT-R NISMO  έχει “ευεργετηθεί” και στο εσωτερικό. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από  υψηλής ποιότητας δέρμα Alcantara. Το ταμπλό στο κέντρο έχει βελτιωθεί και απλοποιηθεί χάρη στις αναβαθμισμένες λειτουργίες πλοήγησης και ελέγχου  (με μείωση του αριθμού των διακοπτών από 27 στο προηγούμενο μοντέλο, σε μόλις 11) και με μια διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της στο έπακρο.

Η τετρακίνηση του GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί του.

Το ειδικό Bilstein DampTronic ρυθμιζόμενο σύστημα οδήγησης του GT-R, εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης. Καθοριστικό ρόλο έχουν και τα  ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι τέλεια ρυθμισμένα για να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τη  δύναμη του κινητήρα twin-turbo V6 3.8 λίτρων, η οποία “μεταφράζεται” στο εκπληκτικό μέγεθος των  600PS, πάνω στην άσφαλτο!

Παρά την πιο “αγωνιστική” φύση του, το νέο GT-R NISMO διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία από ό, τι πριν, αποτελώντας ένα αυτοκίνητο που προσφέρει οδηγική απόλαυση τόσο σε έναν ορεινό ασφάλτινο δρόμο, όσο και σε μια αγωνιστική πίστα.