ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Σταμάτα να ανησυχείς και μάθε να αγαπάς (ξανά) τη βενζίνη

Σταμάτα να ανησυχείς και μάθε να αγαπάς (ξανά) τη βενζίνη - Κεντρική Εικόνα
Σταμάτα να ανησυχείς και μάθε να αγαπάς (ξανά) τη βενζίνη - Κεντρική Εικόνα 2

Είναι τόσα τα χρόνια της οικονομικής πίεσης και τόσο δύσκολα τα πράγματα για τον οδηγό σήμερα, ώστε σχεδόν είχαμε ξεχάσει πως είναι να οδηγείς βενζινοκίνητο όχημα! Ευτυχώς η Mercedes μας ξύπνησε το ένστικτο προσφέροντάς μας μία GLA200 βενζίνης με τον κινητήρα των 1.6 λίτρων και 156 ίππων και φυσικά τετρακίνηση για απόλυτη ασφάλεια.

Τις πρώτες ώρες, συνηθισμένοι από την πετρελαιοκίνητη ζωή μας, απλά δεν πατούσαμε το γκάζι.

Η GLA με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο πήγαινε χαλαρά και έκαιγε τόσο λίγα καύσιμα που για μια στιγμή κοιτάξαμε το στροφόμετρο για να δούμε στις πόσες στροφές είναι ο κόφτης και να επιβεβαιώσουμε ότι επρόκειτο περί βενζινοκίνητου.

Από εκείνη τη στιγμή και μετά, το γκάζι δούλεψε σύννεφο και το μοντέλο (και ο οδηγός) ξεδίπλωσαν τις αρετές τους στο δρόμο. Η GLA200 με το κοντά κλιμακωμένο κιβώτιο, άλλαζε ταχύτητες πολύ γρήγορα, προς τα πάνω και προς τα κάτω, αναγκάζοντας ακόμα και κάποιους δύσπιστους να αναθεωρήσουν δηλώσεις περί απαραίτητης ύπαρξης μηχανικού κιβωτίου για σπορ οδήγηση.

Η GLA, με paddles στο τιμόνι, δεν είχε κανένα πρόβλημα να ακολουθήσει σε στροφές και … άλλα κόλπα. Το έκανε με στιλ και με τους επιβάτες να νιώθουν χαλαροί κάθε στιγμή.

Οταν τελείωσαν οι αθλοπαιδιές, είχε έρθει η ώρα του παραδοσιακού τεστ για μία Mercedes. Η GLA200 στο βασίλειό της, την εθνική οδό, απέδειξε ότι η εταιρία δεν έφτιαξε απλά ένα κόμπακτ αυτοκίνητο αλλά μία βολική σε μέγεθος (4.4 μέτρα) αλλά πραγματική Mercedes.

Αλλωστε και οι πωλήσεις της το αποδεικνύουν. Παρά τον βενζινοκινητήρα η 200άρα τετρακίνητη GLA, έμεινε πολύ χαμηλά σε κατανάλωση (κάτω από 7 λίτρα) και το κυριότερο, διένυσε εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρίς στάση και χωρίς κανείς από τους τέσσερις επιβάτες να παραπονεθεί ειδικά αφού όλοι μέσα από τα κινητά τους μπορούσαν να επιλέγουν ασύρματα και το κάθε τραγούδι που ήθελαν να ακούσουν στο ομολογουμένως πολύ καλό ηχοσύστημα αλλά και να πραγματοποιούν κλήσεις με το BT handsfree.

Φτάνοντας στον προορισμό, κάναμε και ένα γκάλοπ για το σαλόνι του μοντέλου. Οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι το ταμπλό αποτελεί μία πρόταση πολύ όμορφη διαφορετική με αναφορές στο παρελθόν αλλά και υλικά που σηκώνουν κριτική, κάποιοι εκθείασαν τα καλά ανατομικά σπορ καθίσματα, ενώ άλλοι θαύμαζαν την μεγάλη οθόνη για το ηχοσύστημα και τις λοιπές λειτουργίες του αυτοκινήτου που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό.

Η τελική ετυμηγορία με την επιστροφή από το ταξίδι ήταν ότι η GLA200 4MATIC είναι ένα μοντέλο τόσο διαφορετικό και τόσο ποιοτικό σε σχέση με την κατηγορία στην οποία ανήκει που κατανοούν γιατί ακόμα και στην Ελλάδα των capital controls συνεχίζει να πουλάει σαν ζεστό ψωμί.

Κείμενο - επιμέλεια: Χρήστος Δασκαλόπουλος