ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Πλαίσιο: Με το που άνοιξαν τα καταστήματα επέστρεψαν και οι πελάτες

Σταθεροποίηση των ψηφιακών πωλήσεων αλλά και επιστροφή των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα βλέπει η διοίκηση της Πλαίσιο τις πρώτες ημέρες μετά την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου.
"Με το που άνοιξαν και πάλι τα καταστήματα είδαμε μεγάλη επισκεψιμότητα τις πρώτες ημέρες”, σημείωσε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο Κώστας Γεράρδος, προσθέτοντας ωστόσο ότι οι παραγγελίες τόσο μέσω του plaisio.gr όσο και τηλεφωνικά παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα από την προ καραντίνας εποχή.
Ειδικότερα, όπως σημείωσε η εταιρεία σήμερα διαχειρίζεται από 3.500 έως 5.000 παραγγελίες κάθε ημέρα, όταν πριν από την πανδημία ήταν 2.000 με 3.000. Βέβαια, κατά την περίοδο των κλειστών καταστημάτων οι παραγγελίες έφθαναν και τις 12.500 σε μια ημέρα. Όπως είπε ο Κώστας Γεράρδος στη διάρκεια των 47 ημερών που διήρκησε η καραντίνα εξυπηρετήθηκαν συνολικά 330.000 παραγγελίες.
Έχοντας καταγράψει πτώση τζίρου της τάξης του 20%, ιδιαίτερα χαμηλότερο απ’ όσο αναμενόταν κυρίως λόγω της αύξησης των ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά τη διάρκεια του lockdown, η προσοχή των κ. Γιώργου και Κώστα Γεράρδου στρέφεται στην επόμενη περίοδο που θα εξαρτηθεί από την πορεία της πανδημίας.