ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας που βγήκε σχεδόν αλώβητη από την πανδημία - Εξαπλασίασε τις διαδικτυακές πωλήσεις

Η ελληνική εταιρεία τεχνολογίας που βγήκε σχεδόν αλώβητη από την πανδημία - Εξαπλασίασε τις διαδικτυακές πωλήσεις - Κεντρική Εικόνα

Με μια πολύ μικρή μείωση εσόδων της τάξςη του 20% "βγήκε" το Πλαίσιο από την περίοδο του lockdown λόγω της πανδημίας του κορονοϊού,  ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις εξαπλασιάστηκαν και οι παραγγελίες δεκαπλασιάστηκαν, όπως ανέφεραν τα στελέχη της επιχείρησης στην χθεσινή ενημέρωση των επενδυτών για τα αποτελέσματα του 2019, με αποτέλεσμα «η επιχείρηση να βγει εν τέλει ενισχυμένη μετά την καραντίνα».

«Η πανδημία ανέδειξε νέες ανάγκες και προκλήσεις και φυσικά επέφερε κάποιο βραχυκύκλωμα στην αρχή. Παρότι δεν μπορώ να πω ότι η απόδοσή μας έφτασε στο 100% προσφέραμε καλές υπηρεσίες με αποτέλεσμα να βγούμε κερδισμένοι από την συγκυρία αφού αυξήσαμε την αξιοπιστία μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τη, κ. Γιώργος Γεράρδος.

Κατά την περίοδο του lockdown το site της Πλαίσιο είχε 7,76 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες, ενώ εξυπηρετήθηκαν 1 εκατομμύριο κλήσεις στο call center της εταιρείας κι εκτελέστηκαν 330.000 παραγγελίες. Παρόλα αυτά, η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων δεν μπόρεσε να ισοσταθμίσει τις απώλειες από το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων και ο τζίρος υποχώρησε 20%.

Οι τρεις παράγοντες που συνετέλεσαν στην επιτυχή διαχείριση της κρίσης από πλευράς του Πλαισίου ήταν σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο οι υποδομές της επιχείρησης, το ευέλικτο οργανωτικό σχήμα και οι άνθρωποι του Πλαισίου. Το Πλαίσιο διαθέτει δύο κέντρα διανομής στη Μαγούλα και στη Μάνδρα, call center που απασχολεί 220 άτομα, ανανεωμένη ιστοσελίδα αλλά και τα 91 φορτηγά, τα οποία σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο αποτελούν την ραχοκοκαλιά της διανομής. Όσον αφορά το ευέλικτο οργανωτικό σχήμα ο κ. Γεράρδος εξήγησε ότι μόλις ξεκίνησε ο κορονοϊός το 46% των εργαζομένων τέθηκε σε αναστολή, ενώ αρκετοί υπάλληλοι των κλειστών τοποθετήθηκαν σε άλλους τομείς, στα κέντρα διανομής ή στο call center.