ΕΛΛAΔΑ

Σούπερ μάρκετ: Στο μισό η αναμονή για τις online παραγγελίες - Τι έφερε βελτίωση των διαθέσιμων ημερομηνιών

Σούπερ μάρκετ: Στο μισό η αναμονή για τις online παραγγελίες - Τι έφερε βελτίωση των διαθέσιμων ημερομηνιών - Κεντρική Εικόνα

Λίγο καλύτερη εικόνα παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στον τομέα των online παραγγελιών στα σούπερ μάρκετ, με τον χρόνο παράδοσης να έχει μειωθεί αρκετά σε σχέση με το πρώτο διάστημα της εμφάνισης του κορωνοϊού στη Ελλάδα.

Η τεράστια αύξηση των παραγγελιών, έως και 8 φορές πάνω σε σχέση με το διάστημα πριν από την πανδημία, υπερφόρτωσε τις πλατφόρμες των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ με αποτέλεσμα οι παραγγελίες που έκαναν οι καταναλωτές να έχουν ως πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης έως και έναν μήνα μετά.

Αυτό το γεγονός, ανάγκασε τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να δουν πιο «ζεστά» το θέμα προκειμένου να ανταποκριθούν στην πρωτοφανή για τα δεδομένα τους ζήτηση.

Έτσι, στην πλειοψηφία τους, προχώρησαν σε προσλήψεις εργαζομένων και νέες συνεργασίες ώστε να επιτύχουν ταχύτερες παραδόσεις.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρει το insider.gr, η αλυσίδα Σκλαβενίτης προχώρησε στη συνεργασία με την πλατφόρμα efood.

Τα My Market προχώρησαν σε συνεργασία με την SPEEDEX και την UBER, ενώ τα σούπερ μάρκετ Κρητικός εφαρμόζουν την υπηρεσία express delivery σε συγκεκριμένες περιοχές.

Με βάση τα νέα δεδομένα η αναμονή για την παράδοση των παραγγελιών μειώνεται σε 8 έως και 15 ημέρες καθώς εμφανίζονται πλέον στα συστήματα τους διαθέσιμες ημερομηνίες που δεν υπήρχαν την προηγούμενη εβδομάδα.