ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η Lidl «αρνείται» να λανσάρει ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα

Η Lidl «αρνείται» να λανσάρει ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα - Κεντρική Εικόνα

 

H Lidl Ελλάς παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία, επενδύει κεφάλαια και πόρους και επανασχεδιάζει διαρκώς τις διαδικασίες και τη στρατηγική της αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήµατα για την ισχυροποίησή της στον κλάδο. 

Όπως αναφέρει στο "Forbes" ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, την προηγούµενη εταιρική χρήση ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σηµείωσε αύξηση της τάξης του 4,3%. Σε εξίσου ανοδικά επίπεδα και ακόµα υψηλότερα σε σχέση µε το αντίστοιχο περσινό διάστηµα κινείται ο τζίρος και φέτος, µε αποτέλεσµα να διευρύνει περαιτέρω το µερίδιό της στην αγορά. 

Σε ερώτηση σχετικά με το αν η εταιρεία θα ενταχθεί στο ηλεκτρονικό εµπόριο, ο κ. Ανδρεανίδης απάντησε: 

«Είµαστε έτοιµοι σε επίπεδο υποδοµών µητρικής σε προϊόντα non-food, ωστόσο έχουµε συνειδητά επιλέξει να µη "λανσάρουµε" ηλεκτρονικό κατάστηµα τη δεδοµένη χρονική στιγµή, καθώς θεωρούµε ότι τα µεγέθη στην Ελλάδα είναι ακόµη µικρά. Η κατηγορία των online αγορών αναµένεται να είναι η πιο ταχέως αναπτυσσόµενη στα FMCG, όµως το ψηφιακό κανάλι στα τρόφιµα θα γίνει κερδοφόρο µόνο όταν υπάρχουν µεγάλοι όγκοι παραγγελιών και οργανωθεί σωστά και αποδοτικά η διαδικασία της διανοµής και εξυπηρέτησης. Αξίζει να σηµειωθεί ότι πολλοί από τους first movers έχουν ήδη τις πρώτες ενδείξεις και τίθενται µεγάλα ερωτήµατα ως προς την κερδοφορία και τη βιωσιµότητα του επιχειρηµατικού µοντέλου στα τρόφιµα. Αναφορικά µε την επέκταση σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, δεν υπάρχει προς το παρόν κάτι στα σκαριά».

Με πληροφορίες από capital.gr