ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στην «πρίζα» επενδύσεις και νέα καταστήματα στην αγορά ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών

ΝΔ: Ο νόμος Παππά - Σπίρτζη για τις τηλεοπτικές άδειες πρέπει να καταργηθεί  - Κεντρική Εικόνα

Παρά την κάμψη που παρατηρείται στην εγχώρια αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, οι retailers που δραστηριοποιούνται στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών προχωρούν σε επενδύσεις, με στόχο την επέκταση των δικτύων τους και την παρουσίαση νέων concepts. 

Το Πλαίσιο, στα τέλη Απριλίου εγκαινίασε το νέο του κατάστημα στη Δάφνη (Λ. Εθνικής Αντιστάσεως 87-89), που αποτελεί ένα super store των 2.500 τ.μ. διαθέτει 15.000 προϊόντα next-gen τεχνολογίας και 27 εξειδικευμένους συνεργάτες. Διαθέτει νέο μείγμα προϊόντων ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως η εταιρεία εξετάζει την επέκταση της στην Κύπρο.

Η Κωτσόβολος, που αποτελεί τον leader όσον αφορά τις αλυσίδες ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα (μερίδιο αγοράς 25%), κατά το τελευταίο έτος προχώρησε σε 25 ανακαινίσεις καταστημάτων, ενώ 1 νέο ακόμα κατάστημα στην Άρτα και 2 νέα καταστήματα με συνεργασία franchise (στην Κώ και τον Άγιο Νικόλαο) προστέθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, που αριθμεί 95 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν 3 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων (επί της οδού Τσιμισκή, στην Ελευσίνα και στο Περιστέρι) σε αναβαθμισμένους χώρους και κομβικά σημεία. Όσον αφορά τις ανακαινίσεις στόχος της Κωτσόβολος είναι να αλλάξει την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή, αναδεικνύοντας τον ρόλο των προϊόντων της στην καθημερινή ζωή των πελατών μας. 

Στα τέλη Μαρτίου, η Μedia Markt παρουσίασε το πρώτο της νέο κατάστημα μετά από 5,5 χρόνια η Το ενδέκατο κατάστημα της αλυσίδας στη χώρα μας και έβδομο στην Αθήνα αποτελεί επένδυση ύψους 1 εκατ. ευρώ και βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή (Λεωφ. Χαλανδρίου 15Β). Με αυτό το κατάστημα η αλυσίδα εισάγει ένα νέο format πιο μικρού καταστή­ματος (1.500 τ.μ.), το οποίο «τρέχει» τα τελευταία δύο χρόνια στο εξωτερικό. Παράλληλα, στο νέο κατάστημα η τεχνολογία γίνεται αισθητή σε όλα τα σημεία επαφής με τον καταναλωτή, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα των on line και off line αγορών. Η Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Δημήτρη Κατραβά, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο παρουσίασης και άλλων καταστημάτων ενώ θα πρέπει να σημειωθεί πως στο δυναμικό της έχει ενταχθεί εδώ και κάποιους μήνες ο εξαιρετικά έμπειρος  Δημήτρης Αβραάμ, στη θέση του Retail Operations Director.

 Public στις αρχές Απριλίου παρουσίασαν νέο κατάστημα στη Μυτιλήνη, ενώ σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, ο στρατηγικός σχεδιασμός για το 2016 περιλαμβάνει τη δημιουργία 2 ακόμη νέων καταστημάτων, στην περιφέρεια και στην Αττική

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως η ολοκλήρωση της πορείας της Ηλεκτρονικής (και της θυγατρικής Σαραφίδης στην Βόρεια Ελλάδα) αφήνει περιθώρια διεκδίκησης τόσο του σχετικού μεριδίου αγοράς όσο και των καταστημάτων της αλυσίδας, που μπορεί να απασχολήσουν και λιανέμπορους από άλλες κατηγορίες.  Πέρα από τις προαναφερθείσες εταιρείες, κομμάτι από τις πωλήσεις της Ηλεκτρονικής διεκδικούν και οι συνεταιριστικές αλυσίδες. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η Electronet που διαθέτει δίκτυο 81 καταστημάτων και η Welcome Stores που πλέον διαθέτει 72 καταστήματα, και αυτή την περίδο επεκτείνεται στην Στερεά και Νότια Ελλάδα.

Δημήτρης Σταμούλης