ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΕΨΑ: Εκτιμήσεις για αύξηση του τζίρου και επιστροφή στα κέρδη

ΕΨΑ: Εκτιμήσεις για αύξηση του τζίρου και επιστροφή στα κέρδη - Κεντρική Εικόνα

Η επιστροφή της εταιρείας στην κερδοφορία είναι ο μεγάλος στόχος, που έχει θέσει για το 2019, η διοίκηση της ΕΨΑ. Μολονότι για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι καιρικές συνθήκες του καλοκαιριού δεν ευνοούν τον κλάδο συνολικά, υπάρχει αισιοδοξία για επίτευξη θετικού τελικού αποτελέσματος από την βολιώτικη βιομηχανία μη αλκοολούχων ποτών και επιστροφή σε τζίρους άνω των 10 εκατ. ευρώ. 

Ο γενικός διευθυντής της ΕΨΑ, Μιχάλης Τσαούτος, μιλώντας στο συνδρομητικό Fnb Daily αναφέρει ότι "οι επενδύσεις της τάξης των 2,5 εκατ. ευρώ, που πραγματοποιήσαμε, τόσο για τη νέα φουσκωτική μηχανή των μπουκαλιών, όσο και για την ετικετέζα, έχουν μειώσει σημαντικά τα λειτουργικά μας κόστη και εφόσον η τουριστική κίνηση στη χώρα μας κινηθεί βάσει των εκτιμήσεών μας, εκτιμώ ότι υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να αυξήσουμε τον τζίρο μας και να καταγράψουμε κέρδη". 

Σχετικά με την έως τώρα πορεία του 2019 σημειώνει ότι: "Το πρώτο μισό της χρονιάς χαρακτηρίστηκε από σκαμπανεβάσματα. Ύστερα από ένα συμπαθητικό α’ τετράμηνο ακολούθησε ένας άσχημος Μάιος, ένας Ιούνιος με δύο πρόσωπα και ένας σχετικά καλός Ιούλιος, μολονότι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι βροχές στους δύο πρώτους καλοκαιρινούς μήνες δεν βοηθούν την αγορά μας". Ωστόσο, ο κ. Τσαούτος είναι αισιόδοξος για τη συνέχεια, κυρίως από τον τουρισμό και το εξηγεί ως εξής: "Παρότι οι άνθρωποι του τουριστικού κλάδου αναμένουν λιγότερες αφίξεις και κρατήσεις για φέτος στα ξενοδοχεία της χώρας, εντούτοις, η αίσθηση που έχουμε έως τώρα, είναι ότι στους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας η τουριστική κίνηση είναι ικανοποιητική. Αυτό ενδεχομένως να αποδίδεται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει σαφής εικόνα για την πορεία του Airbnb, το οποίο εκτιμώ ότι καλύπτει τις όποιες απώλειες καταγράφονται στο ξενοδοχειακό κομμάτι". Η εξέλιξη αυτή, κατά τον κ. Τσαούτο, θεωρείται θετική για μικρές ελληνικές εταιρείες, όπως είναι η ΕΨΑ, καθώς υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες πώλησης εκτός ξενοδοχείων.