ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διπλασίασαν την κερδοφορία τους τα σούπερ μάρκετ Bazaar

Διπλασίασαν την κερδοφορία τους τα σούπερ μάρκετ Bazaar  - Κεντρική Εικόνα

Οι οικονομικές δυσκολίες και οι ιδιαίτερες συνθήκες που επικράτησαν το 2015 στην αγορά δεν φαίνεται να πτόησαν την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Bazaar, η οποία κατόρθωσε να ενισχύσει σημαντικά τα οικονομικά της μεγέθη την προηγούμενη χρονιά.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στον ισολογισμό που δημοσίευσε η εταιρεία για το 2015, ο κύκλος εργασιών κατάγραψε αύξηση ύψους 8,33%, αγγίζοντας τα 130,7 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα  120,64 εκατ. ευρώ το 2014. Το Λειτουργικό Αποτέλεσμα (ΕΒΙΤ) ενισχύθηκε κατά 40,2% και άγγιξε το  1,16 εκατ. ευρώ συγκριτικά με τα 833.401 ευρώ το 2014.

Σημαντική αύξηση κατέγραψε η εταιρεία και σε επίπεδο κερδών, με τα προ φόρων να ενισχύονται κατά 42,3% και να αγγίζουν τα 992.552 ευρώ και τα μετά φόρων σχεδόν να διπλασιάζονται, ανερχόμενα  σε  428.522 ευρώ από 220.934 ευρώ το 2014.

Η Βazaar ΑΕ ανήκει στον όμιλο εταιρειών Βερούκας, η οποία περιλαμβάνει επίσης τις εταιρείες, ΒΕΡΟΥΚΑΣ ΤΡΟΦΙΜΑ ΑΕΒΕ (χονδρικές πωλήσεις) και ΑΛΠΙΚΟ ΨΥΓΕΙΑ ΑΕ (υπηρεσίες logistics). Η εταιρεία αναπτύσσεται στο χώρο των convenience discount stores, με 103 καταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη και σε πολλές άλλες πόλεις της Ελλάδος. Η αλυσίδα έχει αναπτύξει το μοντέλο του Convenience και  Soft - Discount Market της γειτονιάς, με την ανάπτυξη της να ακολουθεί τα συγκεκριμένα πρότυπα. Αναλυτικότερα, τα καταστήματα της  καλύπτουν μία οικιστική περιοχή ακτίνας 500 μέτρων γύρω από το κατάστημα, τις περισσότερες φορές χωρίς parking, με μέση επισκεψιμότητα ίδιων πελατών 1,8 φορές την εβδομάδα και μέσο καλάθι 9,5 ευρώ. Όσον αφορά το concept soft-discount, καθορίζεται από τους 700 κωδικούς ιδιωτικής ετικέτας και τους 300 first price κωδικούς, που καλύπτουν όλες τις ομάδες προιόντων. Το μοντέλο συμπληρώνεται με τμήματα φρέσκων προιόντων στο κρέας, στα τυριά, αλλαντικά και μαναβική, που σηματοδοτούνται από το shop-in-shop σήμα deli-bazaar, καθώς και από το bake-off με το σήμα «Καλημέρα!».  

Παράλληλα, η Βazaar ΑΕ έχει δημιουργήσει 5 καταστήματα Cash & Carry σε όλη την Ελλάδα με στόχο την κάλυψη αναγκών των επαγγελματικών χώρων μαζικής εστίασης και των καταστημάτων λιανικής πώλησης (Mini Market, Super Market, Παντοπωλεία, Ψιλικά, Ψητοπωλεία, Εστιατόρια, Καφετέριες, Bars, Κάβες, αλλά και μεγάλες μονάδες μαζικής εστίασης όπως αλυσίδες ξενοδοχείων & εστιατορίων), Τα καταστήματα αυτά βρίσκονται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο Κρήτης, Τρίπολη και Κω.

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως η αλυσίδα Βazaar αποτελεί μέλος του Ομίλου Αγορών ΕΛΟΜΑΣ (Ελληνικός Όμιλος Αλυσίδων Σούπερ Μάρκετ), που ξεκίνησε το 1994 και σήμερα αριθμεί 32 μέλη - Ελληνικές Αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ με συνολικά 793 καταστήματα, σε κάθε γωνιά της χώρας.