ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Απορρίμματα, νερό και ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους βρίσκονται στο επίκεντρο καμπάνιας της Coca-Cola

Ελέγχεται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E για παρεμπόδιση έρευνας - Κεντρική Εικόνα

Απορρίμματα, νερό και ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους βρίσκονται στο επίκεντρο της νέας εταιρικής καμπάνιας #NEVERSETTLE της Coca-Cola η οποία παρουσιάστηκε σήμερα στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης.

Η καμπάνια, όπως αναφέρθηκε, στηρίζεται σε τρεις πυλώνες (απορρίμματα, νερό και ίσες ευκαιρίες για τους ανθρώπους) που αποτελούν τους βασικούς τομείς στους οποίους η εταιρεία στοχεύει να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο και να ασκήσει επιρροή σε παγκόσμιο επίπεδο.

Όπως τόνισε η Σίσσυ Ηλιοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, «Το #NEVERSETTLE είναι κάτι περισσότερο από μία καμπάνια. Είναι μια δέσμευση που θέτει τον πλανήτη στον οποίο όλοι ζούμε ως την πρώτη προτεραιότητα, και μία νέα στάση ζωής που θέλουμε να προωθήσουμε. Είναι η δική μας ματιά απέναντι στον κόσμο, η οποία θέτει τον πλανήτη, την κοινωνία που ζούμε και, πάνω από όλα, τον άνθρωπο, στο επίκεντρο. Έτσι, καλούμε όλους να γίνουν μέρος αυτής της προσπάθειας».

Αναφορικά με τα απορρίμματα, η Coca-Cola επενδύει τόσο στις συσκευασίες της, όσο και το περιβάλλον και στοχεύει στην παραγωγή 100% ανακυκλώσιμων συσκευασιών έως το 2025, αυξάνοντας παράλληλα το ποσοστό του ανακυκλωμένου υλικού στα μπουκάλια της κατά 50% μέχρι το 2030. Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει δεσμευτεί δημόσια να συλλέγει και να ανακυκλώνει ένα μπουκάλι ή κουτάκι για κάθε ένα που πουλάει έως το 2030.

Επίσης, η Coca-Cola συνεργάζεται με δήμους, πρωτοπόρους ανθρώπους και ΜΚΟ, ενώ παράλληλα διερευνά τρόπους χρήσης καινοτόμων τεχνολογιών ώστε να βρει έξυπνες λύσεις προκειμένου οι συσκευασίες πλαστικού να έχουν μια δεύτερη ή και τρίτη ζωή. Ζωντανό παράδειγμα του παραπάνω, όπως τονίστηκε, αποτελεί το πρόγραμμα «Zero Waste Future» που ξεκίνησε για πρώτη φορά πιλοτικά στη Θεσσαλονίκη. Βασίζεται στους άξονες της εκπαίδευσης, της παρέμβασης και της αλλαγής συμπεριφοράς, και μέσα στον πρώτο χρόνο του προγράμματος 100.000 πολίτες ενημερώθηκαν, 90 τόνοι πλαστικού συλλέχθηκαν και 1,1 εκατομμύρια άνθρωποι εκτέθηκαν στο μήνυμά του. Φέτος, το πρόγραμμα συνεχίζεται και επεκτείνει τη δράση του στις παραλίες και σε ακόμη περισσότερες περιοχές.

Για το νερό η Coca-Cola μέχρι στιγμής έχει υλοποιήσει σχετικά έργα σε 170 χώρες παγκοσμίως. Από το 2015, επιστρέφει στη φύση και τις κοινότητες -όπου δραστηριοποιείται- κάθε σταγόνα νερού που χρησιμοποιεί, ενώ το 2017 επέστρεψε 155% περισσότερο νερό από όσο χρησιμοποίησε για την παραγωγή των αναψυκτικών της. Στην Ελλάδα συγκεκριμένα, 112.000 κάτοικοι σε 33 ελληνικά νησιά επωφελούνται από 542 εκατομμύρια λίτρα νερού που εξοικονομούνται ετησίως μέσα από τα έργα της Coca-Cola.

Τέλος, η Coca-Cola επιχειρεί να καταργήσει τα εμπόδια που αποτελούν τροχοπέδη στην πρόοδο των νέων και των γυναικών, μέσω της πληθώρας προγραμμάτων ανάπτυξης και ενδυνάμωσης που έχει δημιουργήσει προκειμένου να εξελίξουν τις δυνατότητές τους και να χτίσουν το μέλλον που οι ίδιοι ονειρεύονται για τον εαυτό τους. Η εταιρεία στοχεύει να βοηθήσει ένα εκατομμύριο νέους μέχρι το 2025 να λάβουν στοχευμένη εκπαίδευση και καθοδήγηση. Επιπλέον, δεσμεύεται να βοηθήσει στην ενδυνάμωση πέντε εκατομμυρίων γυναικών παγκοσμίως έως το 2020, με το νούμερο που αφορά στην Ελλάδα να ανέρχεται στις 5.000 γυναίκες.