ΕΛΛAΔΑ

Στ. Παππάς: Εξοικονομήσαμε 200 εκατ. ευρώ σε δύο χρόνια

Στ. Παππάς: Εξοικονομήσαμε 200 εκατ. ευρώ σε δύο χρόνια - Κεντρική Εικόνα

«Σε δύο μήνες κλείνουμε δύο χρόνια. Σε αυτά έχουμε γλυτώσει για το κράτος περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ», δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» για τους ισολογισμούς και την πορεία των οικονομικών του Οργανισμού. «Έχουμε δημοσιευμένα τα οικονομικά στοιχεία του ισολογισμού του πρώτου χρόνου, τα στοιχεία που αφορούν τον προϋπολογισμό του 2018 και τα αποτελέσματά του, όπως και του προϋπολογισμού και του 2019 και βλέπουμε πώς εξελίσσεται [...] Στο πρώτο 7μηνο του 2017 ο Οργανισμός παρουσίασε 35 εκατ. ζημιά [...] ήμασταν υποχρεωμένοι να φτιάξουμε έναν ισολογισμό έναρξης και έναν κλεισίματος [...] ενώ ήταν σε πλήρη αναξιοπιστία ο στόλος -έπρεπε να είναι 600 λεωφορεία σε αρίστη κατάσταση, εμείς βρήκαμε 245 απλά σε δυνατότητα να κινούνται», ανέφερε ο κ. Παππάς, επαναλαμβάνοντας την πεποίθησή του ότι «το φαινόμενο ΟΑΣΘ είναι κατά πρώτον πολιτικό, κατά δεύτερον πολιτικό, κατά τρίτον πολιτικό, κατά τέταρτον επιχειρησιακό και κατά πέμπτον οικονομικό σκάνδαλο». Παρατήρησε, δε, ότι «η εισαγγελία κάθε φορά ερευνά τα ζητήματα τα οποία της παραπέμπεις, αλλά κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε και οίκοθεν να με φωνάξει και να με ρωτήσει», καθώς «εγώ λέω πως δεν έχω καμία άλλη ανάγκη μαρτυρίας, έχω αυτό το έργο που το βγάζετε με 190 εκατ., εγώ το βγάζω με 105 εκατ. και χάνω και από το γεγονός ότι δε μου έχετε όλα τα λεωφορεία στη διάθεσή μου».

Σε ό,τι αφορά στις προσλήψεις στον Οργανισμό, αλλά και την ανανέωση του στόλου των λεωφορείων ο κ. Παππάς διευκρίνισε: «Ήδη έχουν βγει στη "Διαύγεια" οι ενέργειες του υπουργείου Υποδομών και μιλάμε και για λεωφορεία αλλά και για προσλήψεις. Για τη Θεσσαλονίκη είναι 350 λεωφορεία -150 ηλεκτρικά, 150 με αέριο και 50 συμβατικής τεχνολογίας». Σημείωσε, ωστόσο, πως «είναι σωστό να φέρουμε και καινούργια λεωφορεία, γιατί ο στόλος πρέπει να ανανεωθεί», αλλά «το πρόβλημα μας δεν είναι στην ποσότητα, το πρόβλημα μας είναι στο σχέδιο», καθώς «αν υποτεθεί ότι θα βάλουμε άλλα 100 λεωφορεία αλλά με αυτό το σχέδιο που έχουμε σήμερα, θα πήξει το κέντρο και δεν θα κυκλοφορεί τίποτα».