ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μάχη Σκλαβενίτη-Βερούκα για γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Μάχη Σκλαβενίτη-Βερούκα για γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ - Κεντρική Εικόνα

Την καλύτερη δυνατή λύση για τη συνέχιση λειτουργίας της «Κρόνος» στην Πάτρα αναζητά η Σκλαβενίτης, μετά το αδιέξοδο στις διαπραγματεύσεις με την Bazaar του ομίλου Βερούκα. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της Σκλαβενίτης βρίσκεται σε συζητήσεις μια διάφορους λιανέμπορους που ενδιαφέρονται για την πατρινή αλυσίδα και τα 17 καταστήματα που διατηρεί, χωρίς ωστόσο στην παρούσα φάση να υπάρχει κάτι συγκεκριμένο.

Στο τραπέζι έχουν πέσει διάφορες προτάσεις, όπως η ολική ή μερική πώληση του δικτύου και η πώλησή του σε περισσότερους από έναν ενδιαφερόμενους και όλα τα ενδεχόμενα παραμένουν ανοιχτά, -εκτός από το να περάσει στον έλεγχο «μεγάλου ανταγωνιστή»-.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές, δεν αποκλείεται το ενδεχόμενο η «Κρόνος» να παραμείνει κάτω από την «ομπρέλα» του ομίλου Σκλαβενίτη, εάν κριθεί πως αυτή είναι η βέλτιστη λύση και ξεκαθαρίζουν πως «το μόνο σίγουρο είναι πως τα καταστήματά της θα συνεχίσουν να λειτουργούν και δεν πρόκειται να κλείσουν». Να σημειωθεί πως η Σκλαβενίτης ελέγχει το 55% της «Κρόνος», την οποία πήρε μαζί με την «Μαρινόπουλος».

Άλλες πληροφορίες πάντως επιμένουν πως ο όμιλος Βερούκα, ο οποίος είχε αναδειχθεί προτιμητέος επενδυτής στον κλειστό διαγωνισμό που διενήργησε η Alpha Bank «δεν έχει βγει από το κάδρο» και τονίζουν πως μέχρι και την περασμένη εβδομάδα υπήρξαν επαφές με την πλευρά Σκλαβενίτη.

Image result for κρονος σουπερ μαρκετ

Σε κάθε περίπτωση, όλα δείχνουν πως δεν θα αργήσει να ξεκαθαρίσει το τοπίο γύρω από το μέλλον της «Κρόνος». Με δεδομένο μάλιστα ότι η οικογένεια Καρακίτσου, κάτοχος του 45% της «Κρόνος», έδωσε νέα παράταση μέχρι και τις 31 Μαΐου για να διευθετηθεί εξωδικαστικώς η απαίτηση που έχει από την «Σκλαβενίτης».

Στο μεταξύ, η Σκλαβενίτης συνεχίζει να κερδίζει έδαφος και μερίδια στην αγορά, δυο και πλέον χρόνια από την ενσωμάτωση της «Μαρινόπουλος». Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία έχει καταφέρει να φέρει πίσω τους καταναλωτές που έφυγαν στα «πέτρινα χρόνια» του Μαρινόπουλου, και λίγο πριν την οριστική κατάρρευσή του, ειδικά στα υπερκαταστήματα που ήταν και το «μεγάλο στοίχημα».

Κανείς πλέον δεν αμφισβητεί για την επιτυχία του εγχειρήματος και κυρίως οι άμεσα ενδιαφερόμενοι: οι τράπεζες και οι προμηθευτές. Μάλιστα, ο τζίρος είναι πάνω από τους στόχους, και τα επίπεδα του 2014 που ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές του Μαρινόπουλου. Τα νούμερα έρχονται να επιβεβαιώσουν το «turn around story» του Μαρινόπουλου.

Ο κύκλος εργασιών του ενοποιημένου ομίλου, της «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη», έσπασε το φράγμα των 3 δισ. ευρώ την περσινή χρονιά και για πρώτη φορά τα EBITDA επέστρεψαν σε θετικό έδαφος. Ο όμιλος Σκλαβενίτης αποτελεί σήμερα τον μεγαλύτερο λιανεμπορικό όμιλο της χώρας, με πάνω από 500 καταστήματα (μαζί με την χονδρική – The Mart) και περισσότερους από 25.000 εργαζομένους.

ΠΗΓΗ: MONONEWS.GR