ΑΓΟΡΕΣ

Πού η Adidas κερδίζει την Nike

Πού η Adidas κερδίζει την Nike - Κεντρική Εικόνα

Η Adidas κερδίζει την Nike στην Wall Street, με τη μετοχή της να κερδίζει 21,87% από τις αρχές του έτους, έναντι 16,92% για τη μετοχή της Nike.

Οι μετοχές της Adidas υπεραποδίδουν επίσης έναντι της ευρύτερης αγοράς, ενώ οι μετοχές της Nike έχουν ευθυγραμμιστεί με την αγορά.

Η σύγκριση των δύο μετοχών, ωστόσο, είναι δύσκολη. Ενώ η Nike έχει ξεπεράσει την απόδοση της Adidas στο διάστημα των τριών τελευταίων ετών, η εταιρεία παραμένει πίσω από την ανταγωνίστριά της σε επίπεδο πενταετίας.

Σε κάθε περίπτωση, η Adidas αναδεικνύεται σε σοβαρό ανταγωνιστή της Nike τόσο στην Wall Street όσο και στην Main Street.

Με πολλούς τρόπους.

Ένας από αυτούς είναι η επέκταση της κλίμακας και της εμβέλειας των δραστηριοτήτων της, οι οποίες τώρα αποτελούνται από τα brands Adidas, Reebok, TaylorMade και Runtastic, γεγονός που έχει ωθήσει τα μικτά περιθώρια κέρδους της Adidas αρκετά πάνω από αυτά της NIKE. Αυτό είναι κάτι που παρακολουθεί στενά η Wall Street.

Έπειτα υπάρχει το μάρκετινγκ που προσεγγίζει τους "καινοτόμους" και τους "πρώτους καταναλωτές", συνήθως ηλικίας 15-30 ετών, με νέα προϊόντα που δημιουργούν αστραπιαία φρενίτιδα πωλήσεων. Η σειρά NMD R1, για παράδειγμα, πούλησε 400.000 ζευγάρια μόνο την πρώτη ημέρα διάθεσης. Η Ultraboost πούλησε 11.000 ζευγάρια την πρώτη ώρα.

Ο διαφημιστικός θόρυβος τροφοδοτείται επίσης από τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους η Adidas φτιάχνει τα προϊόντα της. Όπως η σειρά ρούχων Yoga Collection, η οποία είναι φτιαγμένη από ανακυκλωμένο πλαστικό ωκεανού. Και τα αθλητικά παπούτσια AlphaEdge 4D, τα οποία κατασκευάζονται με τη χρήση φωτός και οξυγόνου μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται Ψηφιακή Σύνθεση Φωτός.

Τη διαφημιστική προβολή ενισχύουν συνεργασίες με διασημότητες και εταιρείες όπως ο Pharell Williams, η Run DMC, ο Kanye West, η Bape και Beyonce.

Για να είμαστε δίκαιοι, η Nike έχει επίσης επεκτείνει την κλίμακα και το εύρος των δραστηριοτήτων της με την πάροδο του χρόνου προσθέτοντας νέες μάρκες. Έχει ξεκινήσει αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετινγκ με καινοτόμα προϊόντα και συμβόλαια με celebrities. Μάλιστα, η Nike ξεπερνά την Adidas στις αναζητήσεις Google.