ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πώς ο ΑΝΤ1 κατάφερε και ανέτρεψε τα δεδομένα στην τηλεθέαση

Πώς ο ΑΝΤ1 κατάφερε και ανέτρεψε τα δεδομένα στην τηλεθέαση - Κεντρική Εικόνα

Τα προηγούμενα χρόνια στον ΑΝΤ1 επικρατούσε κατήφεια. Καμία από τις τηλεοπτικές «συνταγές» δεν είχε αποτέλεσμα. Τη σεζόν 2018 – 2019 «γύρισε το χαρτί». Σε μια τηλεοπτική αγορά όπου τα περισσότερα από τα αδειοδοτημένα κανάλια είναι ισχυροί παίκτες στο παιχνίδι της τηλεθέασης και σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία το τηλεοπτικό περιβάλλον είναι πιο ανταγωνιστικό στα 30 χρόνια της ιστορίας του, ο ΑΝΤ1 κάνει φέτος την ανατροπή αλλάζοντας στρατηγική.

Ο ΑΝΤ1 στήριξε τις επιλογές του και απέφυγε συνειδητά να μετακινήσει προγράμματα από τις ώρες που είχαν επιλεγεί εξαρχής για την προβολή τους. Αυτό συνέβαλε στην εδραίωση μιας –όσο ποτέ άλλοτε– ισχυρής σχέσης μεταξύ του καναλιού και του τηλεοπτικού κοινού. Μάλιστα, αν δεν είχε προβάλει τον δεύτερο κύκλο του «Nomads» θα ήταν σε ακόμη καλύτερη κατάσταση και από οικονομικής πλευράς.

Στην prime time ζώνη της Κυριακής ο ΑΝΤ1 όλα αυτά τα χρόνια έχει επενδύσει σε νέα προγράμματα και έχει βγει νικητής. Φέτος επίλεξε το «Your Face Sounds Familiar», το οποίο παρουσιάζει η Μαρία Μπεκατώρου, και κερδίζει ξανά. Μέχρι στιγμής το «Your Face Sounds Familiar» –το οποίο γυρίζεται στο Στούντιο ΚΑΠΑ 2, το πιο προηγμένο τεχνολογικά στην Ευρώπη– έχουν παρακολουθήσει κατά μέσο όρο 1.134.270 τηλεθεατές.

Εξ άλλου η μυθοπλασία επέστρεψε με αξιοσημείωτη τηλεθέαση. Η καθημερινή δραματική σειρά «Γυναίκα Χωρίς Όνομα» και τον μήνα Φεβρουάριο τερμάτισε πρώτη με μερίδιο τηλεθέασης 21,4% στο δυναμικό κοινό 18 – 54. Επίσης, σημαντική άνοδο συνεχίζει να καταγράφει και «Η Επιστροφή», έχοντας τον Φεβρουάριο μερίδιο τηλεθέασης 20,6%. Η κωμική σειρά «Πέτα τη Φριτέζα» καταγράφει σε επίπεδο σεζόν (Σεπτέμβριος 2018 – Φεβρουάριος 2019) μερίδιο τηλεθέασης 19,4% στο κοινό 18 – 54. Την ίδια στιγμή η νέα κωμική σειρά του ΑΝΤ1 «Μην Ψαρώνεις» από την πρώτη ημέρα προβολής της τον περασμένο Ιανουάριο σημειώνει κατά μέσο όρο τηλεθέαση 18,6%.

Πηγή typologies.gr