ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ο Μασούτης "πάτησε" Κολωνάκι

Ο Μασούτης "πάτησε" Κολωνάκι - Κεντρική Εικόνα

Στην αύξηση κατά 4,5% του δικτύου των καταστημάτων της, μέσω των οποίων εκτιμά ότι θα προέλθει και η ενίσχυση του τζίρου της, "ποντάρει" και τη φετινή χρονιά η Βορειοελλαδίτικη αλυσίδα Μασούτης.

Χθες εγκαινίασε ένα ακόμη κατάστημα. Το νέο σημείο βρίσκεται στο Κολωνάκι στην Αθήνα, γεωγραφική περιοχή όπου σκοπεύει να ανοίξει εντός του έτους 10 από τα 15 νέα καταστήματα που θα εντάξει στο δίκτυό της. Για να στηρίξει αυτόν τον σχεδιασμό έχει προγραμματίσει να "ρίξει" περί τα 25 εκατ. ευρώ. Κεφάλαια στα οποία δεν περιλαμβάνονται χρήματα που θα απαιτηθούν αν και εφόσον η αλυσίδα από τη Βόρειο Ελλάδα αποφασίσει να προχωρήσει σε κάποια εξαγορά μικρότερης αλυσίδας.

Μέχρι τότε όμως –δηλαδή μέχρι να ολοκληρωθεί κάποια από τις εν εξελίξει διαπραγματεύσεις στις οποίες βρίσκεται η αλυσίδα- ο σχεδιασμός για το 2019 προβλέπει τη λειτουργία 15 νέων καταστημάτων. Από τα αυτά τα 10 θα δημιουργηθούν στην Αττική, ένα εξ αυτών θα είναι Grand Μασούτης, έκτασης άνω των 2.000 τ.μ, και ένα cash and carry.

Στόχος της οικογένειας Μασούτης μέχρι το 2020 ο τζίρος της, ο οποίος βρίσκεται υπό πίεση την τελευταία διετία, να αγγίξει το 1 δισ. ευρώ. Σήμερα η Μασούτης, διαθέτει 332 σημεία πώλησης, με γεωγραφική παρουσία σε Κεντρική Μακεδονία, Δυτική Μακεδονία, Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Ήπειρο, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα, Στερεά Ελλάδα, Αττική και Βόρειο Αιγαίο.

Παράλληλα με τη διεύρυνση του δικτύου της, που θα προσθέσει "φρέσκο” τζίρο, η αλυσίδα θα συνεχίσει και εφέτος το πρόγραμμα στήριξης των προσφορών και των προωθητικών ενεργειών. Για αυτό τον σχεδιασμό σκοπεύει να "ρίξει” περί τα 80 εκατ. ευρώ.

Λογικό τι στιγμή που οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες κινούν την αγορά. Από πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) προκύπτει πως 9 στους 10 καταναλωτές αγοράζει προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Με 6 στους 10 καταναλωτές (ποσοστό 56%) να δηλώνει πως οι προσφορές και εκπτώσεις είναι ο κύριος λόγος για να επιλέξουν το κατάστημα σουπερμάρκετ που θα επισκεφθούν. Ενδεικτικό του βαθμού υιοθέτησης προσφορών είναι ότι το 44% δηλώνει ότι αναβάλει τις αγορές του μέχρι να βρει την κατάλληλη προσφορά στα είδη που επιθυμεί να αγοράσει.

Από τους 2.000 καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 71% δήλωσε πως πέρυσι αγόρασε περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το 2017, ενώ το 66% του κοινού ανέφερε ότι κυνηγάει τις προσφορές, τα κουπόνια και τις δωροεπιταγές στις αγορές στο σουπερμάρκετ.

Πηγή: Capital.gr