ΕΛΛAΔΑ

Νέες θέσεις εργασίας στα LIDL με μισθό από 1.000 ως 1.900 ευρώ - Δείτε τις ειδικότητες

Νέες θέσεις εργασίας στα LIDL με μισθό από 1.000 ως 1.900 ευρώ - Δείτε τις ειδικότητες - Κεντρική Εικόνα

Νέες θέσεις εργασίας προσφέρει η Lidl με μισθούς από 1000 έως 1900 ευρώ μεικτά το μήνα. 

Υπεύθυνος-η Ομάδας Αποθήκης στην Πάτρα

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντα

  • Επεξεργάζεστε δεδομένα και εφαρμόζετε νέες διαδικασίες στην καθημερινή εργασία
  • Επεξεργάζεστε τη ροή των αποθεμάτων από τον προμηθευτή στην αποθήκη και στα καταστήματα μας
  • Συντονίζετε την ταξινόμηση παραγγελιών των καταστημάτων
  • Ελέγχετε τα αποθέματα της αποθήκης
  • Δρομολογείτε την τροφοδοσία στα καταστήματα
  • Προετοιμάζετε και πραγματοποιείτε απογραφές
  • Αναλύετε δείκτες και εφαρμόζετε κατάλληλα μέτρα για επίτευξη στόχων
  • Είστε υπεύθυνος-η για τη διοίκηση μιας ομάδας
  • Αντικαθιστάτε τον προϊστάμενο και υπεύθυνους άλλων τμημάτων όταν χρειάζεται
  • Εργάζεστε σε βάρδιες

Το προφίλ

  • Απόφοιτος-η ανώτερης/ ανώτατης εκπαίδευσης
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε θέση Logistics ή Supply Chain
  • Καλά Αγγλικά και επιθυμητά Γερμανικά, ευχέρεια στη χρήση της ελληνικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση MS Office (άριστη χρήση Excel)
  • Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ.
  • Δεξιότητες επικοινωνίας, ικανότητα διοίκησης, ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα

Τμήμα Αποστολών

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση
  • Οι αποδοχές ξεκινούν από 1.900€ μικτά
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα τρίμηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

 

3 International Trainees Sales Organization, Supply Chain, Logistics στη Σίνδο Θεσσαλονίκης

Απογειώστε την καριέρα σας στον συναρπαστικό κλάδο του Λιανικού Εμπορίου! Αναζητάμε 3 ταλαντούχους απόφοιτους ανώτατων σπουδών για να αναλάβουν μία θέση εκπαιδευόμενου στελέχους σε έναν από τους Τομείς: Sales OrganizationSupply Chain ή Logistics.

Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 1,5 χρόνο και υλοποιείται στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Με την πρόσληψή σας ως Trainee γνωρίζετε τη δομή και τη φιλοσοφία της εταιρίας μας και αποκτάτε εξειδίκευση στον Τομέα που θα απασχοληθείτε. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος είστε έτοιμοι να αναλάβετε τη θέση, με προοπτικές εξέλιξης χωρίς όρια.

  • 2 μήνες βασική εκπαίδευση: Ξεκινάτε την εκπαίδευσή σας στις Κεντρικές υπηρεσίες, στη συνέχεια διαδοχικά σε θέσεις κατ/τος (Υπάλληλος κατ/τος, Διευθυντής-τρια κατ/τος, Προϊστάμενος-η Πωλήσεων) και στις Περιφέρειές μας, σε θέσεις αποθήκης. Έτσι αποκτάτε θεμελιώδη γνώση της επιχείρησης.
     
  • 10 μήνες εξειδίκευσης: Εκπαιδεύεστε στον Τομέα σας (Σίνδο Θες/νίκης) και σε επιπλέον 2 συνεργαζόμενους Τομείς στα Κεντρικά και στις Περιφέρειές μας, αναλαμβάνοντας τα πρώτα σας projects.
     
  • 6 μήνες εμβάθυνσης: Πραγματοποιείτε μέρος της εκπαίδευσής σας στο εξωτερικό, με έξοδα της εταιρίας και διευρύνετε τις γνώσεις σας στον Τομέα που θα απασχολείστε.

Τα καθήκοντά

Ο Τομέας Sales Organisation ασχολείται με την οργάνωση των πωλήσεων και τη βελτιστοποίηση των ροών εργασίας εντός του κατ/τος (πχ διαδικασίες παραγγελιών, ανακύκλωσης, εκπαίδευσης, ταμειακά συστήματα κτλ) καθώς και την βελτίωση ροών και διαδικασιών στις κεντρικές μας εγκαταστάσεις. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος:

  • Προτείνετε νέες ιδέες και εφαρμόζετε πρακτικές με στόχο την ανταπόδοση επενδύσεων (ROI) σε πωλήσεις, κόστος, χρόνο και ικανοποίηση πελατών
  • Συμμετέχετε σε ομάδες εργασίας για την ανάπτυξη και παρακολούθηση projects Πωλήσεων
  • Δημιουργείτε σχετικές αναφορές δεικτών
  • Επηρεάζετε τη λειτουργία των κατ/των και του τομέα πωλήσεων κεντρικά και βλέπετε άμεσα και μακροπρόθεσμα το αποτέλεσμα των ενεργειών σας
  • Έχετε στενή συνεργασία με όλους τους τομείς της εταιρίας και τα κατ/τα

Ο Τομέας Supply Chain ασχολείται με τη διαχείριση εμπορευμάτων, όπως παραγγελίες, προϊόντα προσφορών, παρουσίαση εντός κατ/τος και διαχείριση φρέσκων προϊόντων: Με την ολοκλήρωση του προγράμματος αναλαμβάνετε μία θέση στο Τμήμα Προωθητικών Ενεργειών ή στο Τμήμα Υποστήριξης Παραγγελιών αποθηκών.

  • Το Τμήμα Προωθητικών Ενεργειών στοχεύει στη βέλτιστη δημιουργία και στην επιτυχία των θεματικών εβδομάδων στο κατ/μα. Καθορίζει κεντρικά την ποσότητα και την κατανομή αυτών
  • Το Τμήμα Υποστήριξης Παραγγελιών ασχολείται με την κεντρική διαχείριση παραγγελιών με στόχο την ομαλότερη διαδικασία παράδοσης αυτών. Καθημερινά υποστηρίζει τα 4 Κέντρα διανομής μας σε σχετικά θέματα
  • Οι αρμοδιότητές σας θα περιλαμβάνουν:
  • Καθορισμό των ποσοτήτων των προϊόντων προσφοράς και πλάνο για την κατανομή τους
  • Τακτικό Reporting για τα προϊόντα και τις προσφορές και επικαιροποίηση οδηγιών
  • Τακτική επικοινωνία με τη Διεύθυνση Αγορών και τα Κέντρα Logistics ανά την Ελλάδα

Ο Τομέας Logistics ασχολείται με την οργάνωση των 4 Κέντρων διανομής μας στην Ελλάδα, τις μεταφορές και την ανακύκλωση. Έχει ως στόχο τη βελτιστοποίηση των ροών εργασίας εντός της αποθήκης (πχ διαδικασίες ταξινόμησης, παραλαβών και αποστολών προϊόντων, εφαρμογή συστημάτων κλπ)  Με την ολοκλήρωση του προγράμματος:

  • Αναλαμβάνετε projects του Τομέα με στόχο τη μείωση μεταφορικού κόστους, τη βελτιστοποίηση δρομολογίων και τη μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρίας
  • Διαχειρίζεστε ροές εργασίας στις αποθήκες (πχ διανομή αρμοδιοτήτων, εκπαίδευση προσωπικού)
  • Συμμετέχετε σε εκσυγχρονισμό των αποθηκών
  • Παρακολουθείτε σχετικούς δείκτες και προετοιμάζετε αναφορές και παρουσιάσεις

Το προφίλ

  • Σπουδές ανώτατης εκπαίδευσης, ιδανικά σε Διοίκηση επιχειρήσεων, Οικονομικά ή Logistics
  • Έχετε αποκτήσει τις πρώτες σας επαγγελματικές εμπειρίες (μέσω εργασίας, πρακτικής ή εθελοντισμού)
  • Γνωρίζετε άριστα Αγγλικά, ενώ η γνώση Γερμανικών ή οποιασδήποτε ευρωπαϊκής γλώσσας θα εκτιμηθεί
  • Χειρίζεστε με ευχέρεια MS Office
  • Έχετε δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ. και ευελιξία μετακινήσεων
  • Σας διακρίνουν προθυμία για μάθηση, δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας και προσανατολισμό στο στόχο
  • Διαθέτετε διαπολιτισμικό προφίλ, με ενδιαφέροντα και εμπειρίες που αφορούν το εξωτερικό

Τι προσφέρουμε

  • Μια μοναδική ευκαιρία, για προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη, μέσα από ένα πλήρες πρόγραμμα on the job εκπαίδευσης
  • Αμείβεστε με περίπου 1900€ μικτά από την έναρξη του προγράμματος, με σύμβαση αορίστου χρόνου
  • Σας παρέχεται αυτοκίνητο κατά την εκπαίδευση εκτός έδρας
  • Αναλαμβάνετε ένα αντικείμενο με προκλήσεις, σε έναν από τους διακεκριμένους Τομείς της εταιρίας (βραβεία Supply Chain, Sales Excellence Awards κλπ)
  • Αποκτάτε διεθνείς εμπειρίες, σε χώρες με την καλύτερη τεχνογνωσία στο αντικείμενο, με δικά μας έξοδα
  • Λαμβάνετε ένα εξατομικευμένο πλάνο εκπαίδευσης για τον Τομέα σας και παρακολουθείτε σεμινάρια (Project Management, Επικοινωνία και Διοίκηση, τεχνικές Παρουσιάσεων κ.ά.)
  • Σας παρέχουμε εντατικά μαθήματα ξένης γλώσσας, ώστε να ανταπεξέλθετε στην παραμονή σας στο εξωτερικό καθώς και 6 πτήσεις στον τόπο διαμονής σας
  • Σε όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσης, σας υποστηρίζουν έμπειροι συνάδελφοι, συνεισφέροντας στην προσωπική σας ανάπτυξη

Υπάλληλος Γραφείου Τμήματος Αποστολών (ορισμένου χρόνου) στα Τρίκαλα

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας

  • Εργάζεστε στο Τμήμα Αποστολών, στην κεντρική μας αποθήκη στα Τρίκαλα
  • Είστε υπεύθυνος-η για τον έλεγχο δελτίων φόρτωσης, τη σωστή φόρτωση των φορτηγών και τον έλεγχο τήρησης των οδηγιών από τους οδηγούς
  • Αρχειοθετείτε δελτία και άλλα έντυπα του τμήματος
  • Είστε υπεύθυνος-η για ελέγχους φορτίων και αποστολή δελτίων στα καταστήματα
  • Εργάζεστε με σύμβαση ορισμένου χρόνου (6μηνη) πλήρους απασχόλησης, αναλαμβάνοντας μεσημεριανές και βραδινές βάρδιες

Το προφίλ

  • Σπουδές ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία στον τομέα logistics
  • Επιθυμητή καλή γνώση Αγγλικών
  • Άνεση στη χρήση Η/Υ και καλή γνώση MS Office
  • Ομαδικό πνεύμα, επικοινωνιακές δεξιότητες και υπευθυνότητα

Τι προσφέρουμε

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Οι αποδοχές σας είναι 1.000€ μικτά
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας